niedziela, 11 lutego 2024

馃拫Na pocz膮tek, wyja艣nienia?馃拫

Witajcie w roku dwa tysi膮ce dwudziestym czwartym, Redusie. Od czego ja w艂a艣ciwie mam zacz膮膰? Od przeprosin? Czy o napisaniu, 偶e blog zacznie zn贸w funkcjonowa膰? Nie wiem. Wiem jedynie, 偶e wr贸ci艂am tu na walentynki. Nie s膮dz臋, 偶ebym wr贸ci艂a na sta艂e. Zobaczymy. Wiedzia艂am, 偶e 艂atwe nie b臋dzie zapomnie膰 o Redusiowej, pr贸bowa艂am, ale nie mog艂am. Nie mog艂am tak tego po prostu rzuci膰 w k膮t i sobie p贸j艣膰. Co艣 mnie ci膮gn臋艂o do pisania, ale - prawdziwe 偶ycie wa偶niejsze. Staram si臋 teraz przygotowywa膰 do egzamin贸w ko艅cowych, kt贸re b臋d臋 mia艂a w czerwcu, w ko艅cu, zale偶y mi na sko艅czeniu szko艂y oraz zdobycie zawodu, mianowicie, sprzedawcy z przymusu.

Powiem tak. Bardzo chcia艂am tu wr贸ci膰, ale ba艂am si臋 tego, 偶e kto艣 ponownie oskar偶y mnie o kopi臋. Blogi o Awatarii s膮 na to niestety nara偶one. Szczeg贸lnie m贸j, bo kogo blog Wam to przypomina? T膮 odpowied藕, zostawi臋 Wam.

Ze swoich 藕r贸de艂 wiem, 偶e kto艣 jeszcze, nie tylko jedna osoba korzysta艂a z tego samego szablonu, co ja, a po drugie, od czego ma si臋 internet? Ludzie kilka lat temu podawali kody szablonowe, wi臋c one s膮 publiczne dla ka偶dego. Nie ma, moje, Twoje. A pewna osoba stwierdzi艂a, 偶e to kopia.

Ale nie zanurzaj膮c si臋 ju偶 w temat odno艣nie kopiowania, o kt贸rym kiedy艣 napisa艂am posta (nie, nie zosta艂 usuni臋ty, tylko ustawiony na wersj臋 robocz膮) mo偶e wyja艣ni臋, dlaczego chcia艂am st膮d odej艣膰.

No to tak... Naprawd臋 nie wiem, od czego zacz膮膰. Na Awatarii jestem aktywna codziennie, co mo偶ecie zauwa偶y膰, obecnie gram pod innym nickiem, mianowicie zmieni艂am go, poniewa偶 ka偶dy myli艂 mnie z Emilk膮 (Midorme) i oskar偶y艂 o kradzie偶 nicku, co absolutnie nie by艂o prawd膮. Wyja艣ni艂am na Spotted (na zamkni臋tym) ca艂膮 spraw臋 i niby wszystko ucich艂o. Blog Redusiowej mia艂 by膰 blogiem g艂贸wnie o mnie, o mojej osobie i Awatarii, dzia艂a艂 przez kilka miesi臋cy, ale stwierdzi艂am, 偶e go zamkn臋. (tak, lubi臋 wraca膰 do czego艣, co stworzy艂am par臋 dobrych miesi臋cy temu)

Ostatnio pisa艂am z paroma osobami, kt贸re kojarz膮 mnie z dawnych blog贸w. Zagl膮da艂am na Bloggera, poodpisywa艂am na par臋 komentarzy (nie tych obra藕liwych) i my艣l臋, 偶e dobrze zrobi艂am, w艂膮czaj膮c ich nadzorowanie.

Chcia艂am odej艣膰, bo wiedzia艂am, 偶e Awataria ju偶 nie t臋tni 偶yciem, jak kiedy艣, cho膰 przybywa du偶o nowych os贸b na gr臋. Ja sama niby mia艂am ,,czyst膮 kart臋'' jak zacz臋艂am tu gra膰 (MyGames), ale przyzna艂am si臋 kim jestem (wol臋 by膰 szczera) i zn贸w dosta艂am w ko艣膰, nie raz, nie dwa. To jest kilka z powod贸w, dlaczego chcia艂am st膮d odej艣膰.

Powiedzia艂am sobie kt贸rego艣 dnia, 偶e spr贸buj臋 znowu. Nie chc臋 nic obiecywa膰, ale przynajmniej obieca艂am zedytowa膰 post o fryzurach, i to zrobi艂am. I czy to kolejna kopia postu dobrze znanej Nam osoby? Nie. To by艂a kontynuacja, by艂am zmuszona to zrobi膰, bo wkurzy艂o mnie to 偶e kto艣 zaczyna serie, a ich nie ko艅czy. (je偶eli 藕le zrobi艂am, przepraszam)

Nie wiem, na ile czasu tu wr贸ci艂am. Zobaczymy, jak si臋 wszystko potoczy. Postaram si臋 ju偶 nic nie z偶era膰, 偶e tak powiem, post贸w itp. Przyznaj臋 si臋 do tego.

Je偶eli chodzi o tego posta, to by by艂o na tyle. Wiem, 偶e nie jest on perfekcyjnie napisany, ale wybrn臋艂am ju偶 z pisania od tego czasu, kiedy nie przebywa艂am na Redusiowej. Ale za to... Zacz臋艂am pisa膰 now膮 ksi膮偶k臋 na Wattpadzie. Mam nadziej臋, 偶e mi si臋 z ni膮 uda. ♥

To co, Redusie, ja si臋 z Wami 艂adnie 偶egnam, a Wy czekacie na nowego posta odno艣nie tak naprawd臋 ju偶 tego, do czego mia艂am przej艣膰, czyli walentynek? ^^

Co s膮dzicie o nowym, walentynkowym wygl膮dzie RA? :3

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.