poniedzia艂ek, 12 lutego 2024

馃挄Valentine's Day - przecie偶 偶ycie nie opiera si臋 na ksi膮偶kach i herbatce馃挄

,,Z艂ap mnie mocno za r臋k臋,
przyci膮gnij mnie do siebie,
otul mnie w swoich ramionach,
i pozw贸l, bym by艂a w nich bezpieczna.''

Nie wierz臋... Dopiero rok temu sp臋dza艂am walentynki zupe艂nie sama, objada艂am si臋 s艂odyczami, chipsami, popijaj膮c Coca-Col膮, bior膮c laptopa i graj膮c w Minecrafta, czy Awatari臋. Tak nie b臋dzie w tym roku! Nawet zdecydowa艂am si臋 napisa膰 w mojej ksi膮偶ce jeden walentynkowy rozdzia艂 podczas mojego pobytu na kursach zawodowych, kt贸ry niestety zostanie opublikowany dopiero po wszystkich go poprzedzaj膮cych. A ksi膮偶k臋 pisz臋 zaledwie od czterech miesi臋cy. Dzisiaj przygotowa艂am dla Was wiele w tym po艣cie.

Wiem, wybi艂am kompletnie z rytmu pisania post贸w, ale naprawd臋 postaram si臋 偶eby艣cie tego tak nie odczuwali. To jak, gotowi nowych wra偶e艅? W takim razie, Redusie, zapraszam do dalszej cz臋艣ci posta. We藕cie sobie co艣 gor膮cego do picia, kocyk, pluszaka lub czworono偶nego przyjaciela i zaczynamy!馃挄
Tak, jak w tytule posta, 偶ycie nie polega tylko na piciu gor膮cej herbaty, napychaniem si臋 s艂odyczami, le偶eniem z ksi膮偶k膮, wci膮gaj膮c si臋 w jej tre艣膰. Jeszcze cztery lata temu unika艂am strasznie pisania ksi膮偶ek (swoich na Wattpadzie) na temat mi艂osny i g艂臋bszych scen. Nie wiem, czym to by艂o spowodowane. A teraz, nauczy艂am si臋. Niestety, czy tego chcemy, czy nie, robimy si臋 coraz starsi. To tak samo z walentynkami, czy tego chcemy, czy nie, dzie艅 zbli偶a si臋 wielkimi krokami. Zosta艂o naprawd臋 ma艂o czasu, a niekt贸rzy nawet nie maj膮 przygotowanego prezentu dla drugiej po艂贸wki! (tak, takie rzeczy te偶 si臋 zdarzaj膮...)

Je偶eli jednak nadal Wam nie odpowiadaj膮 prezenty z poprzedniego posta, mam co艣 lepszego. Pluszu艣, s艂yszeli艣cie o pluszowym kr贸liczku, kt贸ry mo偶e by膰 jednocze艣nie poduszk膮 o wzorze truskawki, czy marchewki? Ja przypadkiem dowiedzia艂am si臋 o tym w tamtym roku na walentynki, przegl膮daj膮c Tik Toka. W sierpniu postanowi艂am, 偶e zam贸wi臋 sobie truskawk臋 przez witryn臋 Allegro. Ja akurat wybra艂am trzydziestopi臋cio centymetrowego pluszaka, ale Wy mo偶ecie jakiego tylko chcecie. Druga po艂贸wka si臋 ucieszy, na pewno, a szczeg贸lnie p艂e膰 pi臋kna! Je偶eli nie zd膮偶ycie na walentynki, rehabilituje Was jeszcze Dzie艅 Kobiet, czy Dzie艅 M臋偶czyzn!
Single? Je偶eli Wy nie macie pomys艂u na walentynki, to mo偶ecie na przyk艂ad wybra膰 si臋 do ulubionej kawiarni, wypi膰 herbat臋, czy te偶 kaw臋 lub zje艣膰 ulubione ciastko. Nie odpowiada Wam to? Zawsze mo偶na zosta膰 w domu i obejrze膰 film, b膮d藕 wyj艣膰 na spacer w samotno艣ci, w艂膮czaj膮c ulubion膮 playlist臋 piosenek na s艂uchawkach! Niestety, nie ogl膮dam film贸w (wol臋 ksi膮偶ki, wybaczcie), ale my艣l臋, 偶e na serwisie Youtube, czy Netflix znajdziecie co艣 dla siebie. Wystarczy trafi膰 na ten odpowiedni film.♥

Je偶eli chodzi o mnie, to chcia艂abym, niekoniecznie na walentynki, ale obejrze膰 film Paktofoniki wraz z ch艂opakiem, wtulona w niego... Cho膰 on zna ju偶 ten film na pami臋膰, hah. Co szkodzi obejrze膰 go jeszcze raz? No w艂a艣nie, nic!

馃挄

Post kr贸tki, bo kr贸tki, ale mo偶e przypadnie Wam do gustu. ^^ Bardzo nad nim si臋 stara艂am, mam nadziej臋, 偶e to docenicie.♥
Na dole zastaniecie ankiet臋, na temat, jak sp臋dzacie tegoroczne walentynki, a ja dzi臋kuj臋 Wam za przeczytanie posta.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.