poniedziałek, 6 maja 2024

🥚Dlaczego dodali event po Wielkanocy?🥚

Dzień dobry, Redusie!♥ Żyję, mam się dobrze, także spokojnie, nie obawiajcie się, że coś mi się stało. Jest mało postów, ponieważ teraz poświęcam czas na skończenie szkoły, uczenie się na egzamin zawodowy, a uwierzcie mi, będzie ciężko, jak pójdę dalej do szkoły, a chcę iść wyżej.🥺

Dobrze, już nie przedłużając, dzisiaj chciałam napisać Wam o dość śmiesznej sytuacji, która zawitała w grze. Otóż dodali event Wielkanocny po Wielkanocy. Dziwne, prawda?😅W takim układzie, zapraszam do czytania.

🥚 Ciasta wielkanocne, jak to mówią, smakują lepiej następnego dnia!

 Warsztat z elementami dekoracyjnymi na cześć Wielkanocy jest już w grze!


Aktualizacja wielkanocna jest już w grze!

stroje dla chłopców

stroje dla dziewczyn

stroje dla dziewczyn

Do gry dodano także 5 zadań tematycznych (Zadania nie są dostępne dla graczy, którzy je wcześniej wykonali).






Strasznie się zdziwiłam, że dodali event po Wielkanocy, ale teraz odpowiedzmy sobie na pytanie, dlaczego?

W Rosji, święta Wielkanocne obchodzi się dopiero pierwszego maja (bieżącego roku!). Bardzo możliwe, że twórcy bardziej patrzą na datę rosyjskich świąt, a nie tych zza granicy i dlatego dodali do gry event dopiero teraz.

Akcja Wielkanocna zakończyła się dzień później po jej dodaniu.

A jaka jest Wasza teoria na ten temat? Cieszycie się, że (późno, bo późno) dodali event Wielkanocny? Koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzach.

Jeszcze zanim chciałabym zakończyć tego posta, nie wiem, jak będzie teraz wyglądała sytuacja z postami. Nie dość, że mam teraz od groma nauki na egzamin zawodowy (wiecie, muszę sobie poprzypominać wiele rzeczy, a zależy mi na zdaniu tego egzaminu i zdobycie dobrego wyniku...) jeszcze życie prywatne mnie ogranicza do połowy rzeczy. Niektórzy widzą, że siedzę na Awatarii codziennie. Owszem, jest tak, ale czasem są sytuacje, że pójdę AFK i nie ma mnie przy laptopie. Mam też swoje, dorosłe już życie, nadal nie mogę się do tego przyzwyczaić, ale niestety taka jest rzeczywistość. Tak samo, życie nie opiera się przy siedzeniu na technologii. Co innego, gdybym rzeczywiście kilka lat temu po tej ósmej klasie poszła na tego plastyka i skończyłabym dopiero za rok, dwa lata.🤷‍♀️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.