poniedzia艂ek, 3 kwietnia 2023

馃挅 Rozliczenie z sam膮 sob膮... // Wyja艣nienia, Przeprosiny // Powracam do blogostrefy? 馃挅

Nazywam si臋 Izabela. Czas, aby wyja艣ni膰 to wszystko. Na blogostrefie nie by艂am aktywna ju偶 oko艂o 1,5 roku. Sw贸j ostatni post wstawi艂am 12 lutego poprzedniego roku. Dlaczego wi臋c nic nie pisa艂am? Co si臋 ze mn膮 sta艂o? Dlaczego tak odesz艂am, bez s艂owa?... B臋dzie to do艣膰 d艂uga notka (cho膰 takich nigdy nie pisa艂am na blogach). Potrzebowa艂am przemy艣le艅. Pewnie zapytacie... Po co zn贸w wracam? 呕e znowu zostawi臋 tego bloga na pastw臋 losu?... We藕cie sobie co艣 ciep艂ego do picia, a ja przechodz臋 ju偶 do tematu dzisiejszego posta.

Przypomn臋, kim by艂am i kim jestem obecnie

Wersja z 2019/2020 roku: Witaj !!! Mam na imi臋 Iza i licz臋 ju偶 14 wiosen. Bardzo lubi臋 rysowa膰, kocham anime, czytam mangi, mam wiele innych zainteresowa艅, do kt贸rych nale偶y grafika komputerowa. To, 偶e w marcu 2019 postanowi艂am za艂o偶y膰 tego bloga i w nim pisa膰, szkoda, 偶e teraz w sierpniu go przerobi艂am na Qweerty Of Awataria... Jest mi mega wstyd pozbawiaj膮c tego wszystkiego. Nie pami臋tam uk艂ad贸w post贸w... Usuni臋tych si臋 nie da przywr贸ci膰. Postanowi艂am, 偶e w listopadzie za艂o偶臋 jego domen臋 (tzn. taki blog, gdzie b臋d臋 mog艂a uwiarygodni膰 z tych czas贸w cokolwiek). Teraz mam swoje prywatne 偶ycie i nie zajmuj臋 si臋 dwoma blogami z powodu braku czasu, chorych oczu i weny. Na koniec grudnia zamkn臋艂am bloga QOA. (Wzi臋te z bloga PV).

Wersja z 2021/2022: Cze艣膰! ^^ Ja mam na imi臋 Izabela, chocia偶 znajomi m贸wi膮 na mnie Izulka, Izulcia albo Izia. By艂am W艂a艣cicielk膮 bloga o Awatarii Qweerty Of AwatariaEstetyczna Awataria. To tylko niekt贸re z tych blog贸w, by艂o ich znacznie wi臋cej. Od zawsze by艂am perfekcjonistk膮, u mnie wszystko musi by膰 idealnie. Jestem mi艂膮 osob膮, jednak szybko denerwuj膮c膮 si臋. Mam wiele hobby, jak rysowanie na tablecie graficznym, b膮d藕 kartce. (Wzi臋te z bloga ASW).

Wersja z teraz, pe艂niejsza i opisuj膮ca mnie jak膮 jestem naprawd臋 (2022/2023): Nazywam si臋 Izabela. Zaraz sko艅cz臋 ju偶 17 lat. Znajomi m贸wi膮 na mnie Izia, Izula. Moje zainteresowania to g艂贸wnie: postacie z Sanrio, rysowanie, pisanie, czytanie ksi膮偶ek w prawdziwym 偶yciu oraz opowiada艅 na Wattpadzie, najbardziej jednak kocham robi膰 w艂asnor臋czne prezenty, bardzo du偶o s艂ucham muzyki, a m贸j ulubiony gatunek to lata 80/90 oraz 00's do roku 09. Tak naprawd臋 mam kilka ulubionych piosenek. Interesuj臋 si臋 r贸wnie偶 stylem gotyckim (gdy mam mo偶liwo艣膰, to tak si臋 ubieram). Mam du偶膮 wad臋 wzroku.. Na poz贸r mog臋 si臋 wydawa膰 na wredn膮, po prostu z艂膮 osob臋, ale tak nie jest. Jestem wra偶liw膮 osob膮, troszcz膮c膮 i martwi膮c膮 si臋 dla os贸b, kt贸re lubi臋 i kocham. Jestem cich膮, spokojn膮 osob膮, kt贸rej mog膮 niekiedy pu艣ci膰 nerwy. Du偶o bior臋 do siebie (chocia偶 po niekt贸rych do艣wiadczeniach w 偶yciu staram si臋 za bardzo nie zwraca膰 na to uwagi). Aktualnie chodz臋 do 2 klasy zawod贸wki (nie planowa艂am tego...) Chcia艂am i艣膰 do szko艂y plastycznej, jednak pewne sprawy niestety nie pozwoli艂y mi na to. Prowadzi艂am ju偶 kilka blog贸w, m.in. Qweerty of Awataria oraz AwatariaaaSW. W przysz艂o艣ci chc臋 zosta膰 plastykiem. W Awatari臋 gram ju偶 oko艂o 10 lat (licz臋 to, gdy gra istnia艂a jeszcze na gry.pl). Obecnie gram na platformie MyGames pod nickiem Iziaa (z czcionk膮).

Wyja艣nienia

Dlaczego mnie tyle tu nie by艂o?... Jaka艣 powa偶na sprawa si臋 zadzia艂a, 偶e odesz艂am?... Na to odpowiem tutaj. Odk膮d posz艂am do szko艂y 艣redniej, zaj臋艂am si臋 czym艣 zupe艂nie innym... Szko艂a, praktyki do ogarni臋cia jeszcze do tego gra艂am w MC, a Awataria i tak by艂a zamkni臋ta. Usun臋li nk, mia艂am ostatki czasu, by powspomina膰 tamte chwile, czytaj膮c dawne wiadomo艣ci z innymi osobami. Szko艂a 艣rednia spowodowa艂a, 偶e ,,nie mia艂am'' na nic czasu albo to ja sobie tylko tak wmawia艂am. Strasznie mnie zmieni艂a emocjonalnie. Za rok ju偶 b臋d臋 pe艂noletnia, nadal w to nie wierz臋. Nie mia艂am po prostu si艂y. Nie blogowa艂am, bo ,,piksele przecie偶 by艂y wa偶niejsze''. Obecnie w Minecrafta nie gram, bo tylko wyniszczy艂am sobie psychik臋. Pozna艂am tam za to kilka wspania艂ych ludzi. Dobra, ale dlaczego nie pisa艂am? Nie mia艂am weny, nie mia艂am o czym za bardzo pisa膰. I co si臋 z tym wi膮偶e? Czyta艂am moje dawne posty. Po prostu, nie wiedzia艂am co powiedzie膰. No tak... By艂am tylko dzieckiem. Ja jako 13 latka nadal by艂am dzieckiem. Szuka艂am gdzie艣 uwagi. Czy teraz dalej to robi臋? Teraz to ja si臋 boj臋 nawet odezwa膰. Zawsze mam co艣 takiego: ,,Wy艣miej膮 mnie i tyle.'' Moje posty w wieku 13 lat... No nie by艂y idealne, wr臋cz odstrasza艂y czytelnik贸w. Jestem tego 艣wiadoma, naprawd臋 bardzo 偶a艂uj臋 swojego zachowania. Dlatego do Was - czytelnik贸w kieruj臋 szczere przeprosiny. Teraz wlaz艂o mi na g艂ow臋 par臋 spraw. W 2022 roku przez rok walczy艂am o to, aby przestano mnie n臋ka膰 i stalkowa膰 w Internecie. Nie czu艂am si臋 bezpieczna. By艂a internetowa przyjaci贸艂ka z MC ubzdura艂a po prostu sobie, 偶e ,,co艣 jej zrobi艂am'', gdzie takie wydarzenie w og贸le nie mia艂o miejsca, mam na to 艣wiadk贸w. Troch臋 przykre by膰 tak traktowan膮 za niewinno艣膰. Ja m艣ci艂am si臋 na ka偶dym za co艣, za co ludzie w og贸le winni nie byli. Zrozumia艂am, 偶e to jest z艂e. Ponad trzy lata naprawd臋 da艂o mi do my艣lenia. Tej dziewczynie niestety nic nie daje do my艣lenia. Zamiast uda膰 si臋 do jakiego艣 specjalisty, to ona si臋 m艣ci na mnie za byle pow贸d, kt贸ry nie istnieje? Prosz臋 kochani, by艣cie nie pope艂niali tego b艂臋du. Czu艂a si臋 bezkarna, a przecie偶 w Internecie nikt nie jest anonimowy. Chcia艂am to zg艂osi膰 tam gdzie trzeba, bo to ju偶 by艂o za wiele. Na szcz臋艣cie mam to za sob膮, pewna osoba zgodzi艂a mi si臋 pom贸c i od tej pory mam z t膮 dziewczyn膮 艣wi臋ty spok贸j (ostatni raz tu napisa艂am o swoim 偶yciu poza Awatari膮). Od roku gram w Awatari臋 na MyGames, z tego co zauwa偶y艂am, to nic si臋 niestety nie zmieni艂o. Mnie ma艂o kto zna, tak偶e nie mam obaw grania tam. By膰 mo偶e ludzie ju偶 o mnie zapomnieli.

Czy powracam?

By膰 mo偶e. Zaczn臋 na tym blogu wszystko od nowa. Koniec z wy偶aleniami na blogach! Na tym blogu bardziej si臋 skupi臋 na realnej mnie - Izie (na pewno b臋dzie jakie艣 wi臋ksze Q&A, gdzie b臋dziecie mogli mi zadawa膰 pytania), jak i na mojej awataryjnej postaci - Izi. Do ko艅ca roku szkolnego oraz podczas pierwszego miesi膮ca wakacji posty b臋d膮 rzadko. Dlaczego pierwszego miesi膮ca wakacji, zapytacie. Jestem w klasie 2 zawod贸wki. A jak wiecie, zawod贸wka ma tydzie艅 ferii praktyk i miesi膮c wakacji praktyk. Troch臋 przesrane. Mogliby da膰 odpocz膮膰 haha. Chodzenie na praktyki 5 dni w tygodniu przez 5 tygodni i tylko weekendy wolne, naprawd臋 um臋cza cz艂owieka. Oczywi艣cie nie chc臋 tu nikomu robi膰 nadziei. Niczego obieca膰 nie mog臋. Zawsze mo偶ecie dawa膰 mi jakie艣 ciekawe propozycje odno艣nie post贸w itd. Jedynie, co mi zosta艂o do uko艅czenia na tym blogu, to nag艂贸wek oraz t艂o i estetyka ca艂ego bloga. Nie martwcie si臋, je偶eli post贸w nie b臋dzie. Ewentualne nieobecno艣ci b臋d臋 pisa膰 w zak艂adce ,,Informacje'' po prawej stronie bloga.

Mam nadziej臋, 偶e dobrze si臋 miewacie, Redusie (od dzisiaj tak Was nazywam♥). Je偶eli dotarli艣cie do ko艅ca tego posta, to bardzo si臋 ciesz臋 i doceniam to, 偶e przeczytali艣cie go.♥ Post si臋 spodoba艂? Dajcie zna膰 w komentarzu.

2 komentarze:

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.