sobota, 24 czerwca 2023

馃Dlaczego nie? - czyli pr贸buj臋 po trzech latach ponownie edytowa膰 oczy awatarki...馃

Hejka, Redusie! Cieszycie si臋, 偶e wczoraj zako艅czy艂 si臋 rok szkolny i w ko艅cu mamy wolne? (to znaczy, zawod贸wka nie ma jeszcze przez miesi膮c, chyba 偶e kto艣 uzna艂, 偶e b臋dzie dopiero w sierpniu pracowa艂...) Ja w ka偶dym razie wybra艂am sierpie艅, jako miesi膮c wolny. Dzisiaj chcia艂abym napisa膰 posta o edycji oczu! Trzy lata temu Natalia z Kroniki Awatarii (blog zamkni臋ty, prywatny) pisa艂a na AKI posta na temat edycji oczu i wtedy pos艂u偶y艂am si臋 jej poradnikiem. By艂o to dla mnie pocz膮tkowo ci臋偶kie. Ale o tym w dalszej cz臋艣ci posta.


Postanowi艂am, 偶e spr贸buj臋 r贸wnie偶 i ja. Pos艂u偶y艂am si臋 zdj臋ciami ze smartfon贸w na Awatarii, bo wtedy jeszcze da艂o si臋 zrobi膰 zdj臋cie awatara na nich. Zacznijmy od tych zdj臋膰, kt贸re stworzy艂am trzy lata temu:


zdj臋cia sprzed trzech lat

Kiedy艣 by艂o to dla mnie mega satysfakcj膮.... Obecnie to dla mnie jest takie 艣rednie. Pami臋tam, jak wtedy stara艂am si臋 nad nimi. Zedytowane oczy awatarki 艂adnie wygl膮daj膮 (zale偶y r贸wnie偶 dla kogo wygl膮da to 艂adnie...)
Ju偶 d艂ugo siedz臋 w grafice komputerowej i wiele si臋 nauczy艂am. Wi臋c dlaczego nie spr贸bowa膰 ponownie? Stwierdzi艂am po tych trzech latach, 偶e ponownie spr贸buj臋 zedytowa膰 oczy awatarki. (tym razem Izi!) Pos艂u偶y艂am si臋 zdj臋ciem dobrej jako艣ci poprzez przybli偶enie z szafy awatarki (bo takie jest jedyn膮 mo偶liwo艣ci膮...)


Odtworzy艂am zdj臋cie w programie Pixlr i jak za dawnych czas贸w pobawi艂am si臋 p臋dzlami, kolorami... Dla mnie to by艂o frajd膮. Tylko, 偶e teraz zrobi艂am to w oko艂o 10 minut, a nie tak jak wtedy, w jak膮艣 godzin臋...
Specjalnie jeszcze nie robi艂am drugiego oka (to nie tak, 偶e kopiuj i wklej) ze wzgl臋du, aby pokaza膰 Wam to dla por贸wnania!


艁adnie to wygl膮da, czy偶 nie? Zrobi艂am r贸wnie偶 drugie oko.


Mo偶e to wygl膮da膰 dziwnie, wiem. Dla mnie r贸wnie偶 dziwnie to wygl膮da, ale jak tak patrze膰, 艂adnie to wygl膮da z drugiej strony. Nawet bym powiedzia艂a, 偶e s艂odkie. :3
Po dodaniu kilku efekt贸w, efekt ko艅cowy prezentuje si臋 tak:


Dodaj膮c te efekty, tak mo偶e to 藕le wygl膮da膰 i zdaj臋 sobie z tego spraw臋, ale mnie si臋 podoba! Mam nadziej臋, 偶e Wam r贸wnie偶! Gdyby艣cie r贸wnie偶 chcieli spr贸bowa膰 zedytowa膰 oczy, odsy艂am do poradnika Natalii, a linka do niego macie na samiutkim pocz膮tku posta! Widzimy si臋 nied艂ugo!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.