czwartek, 11 maja 2023

馃挄Kto pyta nie b艂膮dzi! - Czyli Q&A ju偶 nied艂ugo na blogu!馃挄

Hejka ponownie, Redusie! Ten post jest o nadchodz膮cym Q&A na blogu Redusiowej. Je偶eli chcecie mi zada膰 jakie艣 pytanie, jeste艣cie czego艣 ciekawi, co艣 Wam nie daje spokoju albo chcieliby艣cie po prostu dowiedzie膰 si臋 czego艣 wi臋cej o mnie, teraz macie okazj臋! Mo偶ecie pod tym postem zada膰 mi pytania (mo偶e by膰 kilka w jednym komentarzu!), a ja wybior臋 niekt贸re i odpowiem na nie w po艣cie z Q&A!

Czekam na Wasze pytanka! Nie b贸jcie si臋 o nic pyta膰, kochani! Ja zawsze ch臋tnie na wszystko odpowiem. ♥

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.