sobota, 13 maja 2023

馃尮Powspominajmy #2 // NKA, t臋sknimy! - czyli o tym, jaka by艂a moja historia na blogu NKA馃尮

Awataria mia艂a kiedy艣 du偶o blog贸w. To znaczy, 偶e dzi臋ki nim by艂a bardziej rozpoznawalna. Ale zacznijmy od pocz膮tku. :) Dlaczego ten post jest nazwany ,,Powspominajmy''? Ot贸偶 jest tylko jeden post z tej serii, a seria jest warta kontynuacji. Nieustannie przypomnia艂am sobie o blogu, kt贸rego kiedy艣 prowadzi艂am z moj膮 by艂膮 iBFF, Wiktori膮. Niestety, blog si臋 rozpad艂 - nasza przyja藕艅 wtedy r贸wnie偶... Wi臋cej o tym zostawiam tutaj. Oczywi艣cie jest to post z Qweerty, czyli dawnego bloga, kt贸rego prowadzi艂am. Redaktorka pono膰 ,,wr贸ci艂a'' na bloga, a od czterech lat nie wida膰 zupe艂nie nic ze strony autorki. Ale wszystko wyja艣ni臋 w dalszej cz臋艣ci posta.

Wypowied藕 wzi臋ta z bloga Co艣 Tego Typu, czyli bloga z dawnymi postami z moich blog贸w: Dzisiaj przegl膮daj膮c Internet, zobaczy艂am starego bloga, kt贸rego prowadzi艂am z moj膮 dawn膮 iBFF, Wiktori膮. A co w tym takiego fascynuj膮cego?! Zobaczcie sami! Tutaj autorka r贸wnie偶 wspomnia艂a o mnie, poniewa偶 jak mo偶ecie dobrze przeczyta膰... Jest tam napisane imi臋 Iza, co sygnalizuj膮c, 偶e odesz艂am z zespo艂u NKA. By艂am wtedy pod nickiem xOliwqaa. Kto艣 mo偶e mnie wtedy kojarzy膰 albo to, 偶e pisa艂am posty, jak by艂am Meneksze. Czy NKA 偶yje?! Z tego co wida膰, owszem. Ale czy redaktorka zmieni艂a si臋 przez rok, od kiedy zamkn臋艂a bloga w 2018 roku i powr贸ci艂a w 2019?! Mo偶liwe, 偶e przez ten rok, co艣 zrozumia艂a. Wtedy pok艂贸ci艂y艣my si臋 o to, 偶e ja nie nadaj臋 si臋 na Kalf臋. A ja si臋 sprzeciwi艂am i zako艅czy艂y艣my przyja藕艅, co spowodowa艂o, 偶e ja odesz艂am z roli autorki na rol臋 czytelniczki. Sorki Wika za to... O ile to przeczytasz..

Post na Qweerty o tym by艂 kr贸tki. Nie dawa艂am ca艂ego posta, bo by艂oby to po prostu bez sensu. Nie przyci膮gn膮艂 wtedy wi臋kszej uwagi, a ja totalnie mia艂am wylane. Po czterech latach przypomnia艂am sobie o tym blogu. Z ciekawo艣ci jeszcze raz przeczyta艂am dawne posty z tego bloga i jakie tu zaskoczenie? 呕e si臋 tak nie wy偶ala艂am... Qweerty by艂 dla mnie jak pami臋tnik, z 偶ycia wzi臋ty. Poruszamy jednak dzi艣 temat bloga Naszej Kochanej Awatarii. I co za tym idzie? Opisz臋 teraz histori臋, jak si臋 w og贸le dosta艂am na tego bloga, jak to przebieg艂o i poka偶臋 zdj臋cia z moich notek, kt贸re dla Was przygotowa艂am. Wi臋c, skoro wtedy by艂 kr贸tki post, dlaczego tu si臋 rozpisz臋? Odpowied藕 jest prosta, mia艂am wylane w t膮 sytuacj臋, z wiekiem po prostu zag艂臋bi艂am si臋 w to bardziej. Jestem ju偶 o cztery czy te sze艣膰 lat starsza, wi臋c mog臋 wi臋cej o tym napisa膰. Nie przed艂u偶aj膮c, zaczn臋 moj膮 histori臋 z tym blogiem.

Mia艂am wtedy 11,5 lat. By艂 2017 rok, czyli sze艣膰 lat temu. Pozna艂am wtedy Bez Szans (White Angel, a na ko艅cu Na膰pana Nim), czyli Wiktori臋. Okaza艂o si臋, 偶e mamy wiele wsp贸lnego i szybko si臋 zaprzyja藕ni艂y艣my. No wtedy wola艂am towarzystwo dziewczyn (teraz nie cierpi臋). Co za tym idzie? By艂am wtedy po stronie Valide Sultan (doskonale znana Nam wszystkim osoba na Awatarii), pod pseudonimem PurPure (cho膰 nick w grze mia艂am Je*Si臋Ch**u), prowadzi艂am wtedy bloga Purpure Awataria. Og贸lnie Wiktoria zaproponowa艂a mi wtedy pisanie na jej blogu, d艂ugo zwleka艂am, ale w ko艅cu stwierdzi艂am 偶e czemu nie? Spr贸buj臋. Poda艂am jej swojego pobocznego maila, jednak pisa艂am na obecnym koncie (tak, dok艂adnie na tym, na kt贸rym pisz臋 obecnie Redusiow膮). No c贸偶, napisa艂am wtedy posta powitalnego.


Oczywi艣cie nie bez powodu wstawi艂am na tym zdj臋ciu (na tym blogu, Redusiowa) r贸wnie偶 kto by艂 autorem posta. No c贸偶, wracaj膮c do historii, zacz臋艂am wymy艣la膰 jakie艣 przer贸偶ne serie, prowadzi艂am dwa blogi jednocze艣nie. Jak udawa艂o mi si臋 to ogarn膮膰? Nie wiem. Ale udawa艂o mi si臋. Jednocze艣nie prowadzi艂am r贸wnie偶 Purpure.

tego posta akurat pisa艂a Wiktoria (w艂a艣cicielka bloga NKA)

Pewnie zapytacie, kto by艂 odpowiedzialny za stron臋 graficzn膮. Tak! Valide Sultan, we w艂asnej osobie. Pomog艂a mi wtedy du偶o z blogiem. Purpure by艂a blogiem o wrogach S.Valide, ale nie tylko!

Wr贸膰my jednak do bloga NKA. Pisa艂am przer贸偶ne, ale to przer贸偶ne posty, od wykre艣lanek, do r贸偶nych zabaw (jednak偶e bardzo ma艂o :c).

jeden z moich post贸w o wykre艣lance

Nied艂ugo po tym zaproponowa艂am Wiktorii zmian臋 wygl膮du bloga. Ju偶 pewnie si臋 domy艣lacie, kto by艂 odpowiedzialny za stron臋 graficzn膮 NKA (widnieje do tej pory). Tak, to ja stworzy艂am wtedy nag艂贸wek oraz t艂o, jednak nied艂ugo po tym t艂o po z艂o艣ci zosta艂o zmienione. :)

nag艂贸wek stworzony przeze mnie

Pisa艂am posty z innymi autorami, jak i w艂a艣cicielk膮 Wiktori膮. Cho膰 blog by艂 prowadzony od grudnia 2017, ja do艂膮czy艂am dopiero pod koniec grudnia 2017 roku. Fajnie niekt贸rzy pisali posty, ale najciekawsze by艂y oczywi艣cie Wiktorii. D艂ugo p贸藕niej nie pisa艂am post贸w (pow贸d, blog Purpure). W lutym 2018 roku postanowi艂am, 偶e po prostu wr贸c臋 na bloga NKA i napisz臋 posta o tym, jak zrobi膰 艂adn膮 profil贸wk臋 (tak, to Valide Sultan mnie uczy艂a).


fragmenty posta o tym, jak wykona膰 profil贸wk臋

Po miesi膮cu, stwierdzi艂y艣my po d艂ugiej rozmowie z Wiktori膮, 偶e zamkniemy bloga w marcu 2018 roku. Wiktoria oczywi艣cie pisa艂a posta o zamkni臋ciu bloga (nie ja). Stwierdzi艂y艣my, 偶e tak b臋dzie najlepiej, autorzy ju偶 nie pisali tak cz臋sto (powiedzia艂abym nawet, 偶e w og贸le).

post Wiktorii o zamkni臋ciu bloga

No to tak. Blog upad艂. Ale w Awatari臋 nadal gra艂y艣my, ja nadal prowadzi艂am bloga Purpure, by艂am w haremie jako Kalfa, nadal si臋 przyja藕ni艂y艣my z Wiktori膮. Wiktorii, p贸偶niej za przeproszeniem po prostu odbi艂o (a wcze艣niej jej nie przeszkadza艂o), przecie偶 i tak mia艂am wi臋cej swobody i mog艂am 偶y膰 jak normalna osoba. Wiktorii co艣 nie pasowa艂o i przysz艂a do mnie z jakim艣 problemem i stwierdzi艂a, 偶e nie nadaj臋 si臋 na Kalf臋 (czy偶by by艂a zazdrosna?). Ja nie pozwoli艂am sobie wej艣膰 na g艂ow臋, sprzeciwi艂am si臋 i ostatecznie pok艂贸ci艂y艣my si臋, w tym ko艅cz膮c nasz膮 przyja藕艅. Moim zdaniem dobrze. I tak by艂a dla mnie fa艂szywa przez jaki艣 czas. Nasze drogi si臋 rozdzieli艂y, ja si臋 zaj臋艂am sob膮, ona odesz艂a z Awatarii. Ja widzia艂am wtedy na blogu (nadal by艂am autork膮) ale nie mia艂am ju偶 Administratora, wi臋c odesz艂am z bloga. I na tym si臋 sko艅czy艂o. Rok p贸藕niej pono膰 ,,wr贸ci艂a'' (pisa艂am na pocz膮tku posta), ale do tej pory nic nie widzimy ze strony redaktorki. Nie wiem, dlaczego to ja mam j膮 przeprasza膰, przeprosi艂am j膮 ju偶 tak naprawd臋 dawno temu. S膮dz臋, 偶e to mi si臋 nale偶膮 do艣膰 grube przeprosiny z jej strony.

post o rzekomym powrocie bloga

Oj! Ale si臋 rozpisa艂am! Dajcie mi koniecznie zna膰 w komentarzu, czy post si臋 spodoba艂 i czy chcieliby艣cie wi臋cej takich post贸w ze wspominkami z mojej strony.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.