czwartek, 11 maja 2023

✨Wyglądasz totalnie jak zwierzątko! - Pomysły Izi, jak wykorzystać uszka z kingurumi ze sklepu odzieżowego🌈

Hejoolka, Redulki! Dzisiejszy post - znowu o fitach w grze, ale nie takich zwykłych! Nie wiesz co zrobić z uszkami z kingurumi np. pandy czy jelonka? Jakie dodatki do tego dobrać? Jaki kolor najlepiej wybrać? Co będzie do tego pasować? Czy w grze takie znajdziemy? Jak w ogóle stworzyć z tym fita? Odpowiem na to pytanie w poście. :) Ale zanim zaczniemy posta, chciałabym na wstępie przeprosić za nieobecność w ostatnim czasie. Było to spowodowane tym, że musiałam poprawić jeden przedmiot (udało się i Izia zda!), za miesiąc jest już zakończenie roku szkolnego, a nauczyciele na pewno będą nas cisnąć sprawdzianami oraz kartkówkami. Więc dlaczego mnie na blogu nie ma, odpowiedź jest prosta - zajmuję się po prostu sprawami szkolnymi. :) A teraz przejdźmy już do dalszej części posta!

 
Dużo ludzi na Awatarii nie zdaje sobie sprawy, że mamy możliwość utworzenia ładnego fitu z takich rzeczy sklepowych typu właśnie uszka z kingurumi, tych piżamek co dostaliśmy w aktualizacji w czerwcu 2019. A ja - Izia, wpadłam na pomysł i stworzyłam od siebie dwa przykładowe fity, które może zainspirują Was do stworzenia podobnego jak ja. No ale nie takiego żeby każda dziewczyna czy chłopak na grze wyglądali tak samo, bo nie o to tu chodzi! Teraz w tej części posta zaprezentuję swoje fity.


Jelonek

Do tego fitu użyłam oczywiście rogów jelonka oraz butów ze sklepu, okularów, kolczyków, naszyjnika, rajstop, spodenek oraz bransoletki na nogę z projektanta, bluzkę z eventu zimowego i torebkę z eventu z jarmarkiem. Fit jest w kolorach pomarańczowo-białym, szczerze całkiem rzuca się w oczy.



Panda

Ten fit natomiast posiada oczywiście podstawę, czyli uszy pandy, buty, tatuaż ze sklepu, kolczyki, mitenki na ręce, naszyjnik, bluzkę, spódnicę, to na nogę [...], torebkę, rajstopy oraz bransoletkę na nogę (wiem, słabo ją widać) z projektanta. Moim zdaniem jest ładne (a nawet i słodkie :3) i naprawdę do siebie wszystko pasuje! Co do tego fitu, ocenę pozostawiam Wam.

Mam nadzieję, że jakoś zachęciłam Was do stworzenia własnych fitów z tymi uszkami. Pomysłów jest wiele, to nie jest rok 2015 żeby było jakoś mało ubrań w sklepie czy tym bardziej w projektancie, mamy rok 2023 i obecnie wiele możliwości stworzenia dobrego fitu! Życzę powodzenia w kombinowaniu ze swoimi fitami z tymi właśnie uszkami. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.