niedziela, 6 sierpnia 2023

馃悽Redaktorka NKA prowadzi艂a r贸wnie偶 inne blogi?!馃悽

Witajcie kochane Redusiontka! Uh... Mam czasami wra偶enie, 偶e nikt ju偶 tego bloga totalnie nie czyta i zapewne osoby, kt贸re go czyta艂y to tylko chwilowo. Wcale si臋 nie dziwi臋, bo ci臋偶ko teraz wybi膰 bloga o Awatarii, a ja mimo wszystko pr贸buj臋 znale藕膰 czas na pisanie post贸w (czy chocia偶 jednego posta tygodniowo). No to, 偶e mam wolne od praktyk i szko艂y nie znaczy, 偶e ca艂ymi dniami przesiaduj臋 przed ekranem laptopa, prywatne 偶ycie r贸wnie偶 czeka na ogarni臋cie, prawda? To, 偶e by膰 mo偶e nikt bloga nie czyta, ja si臋 nie z艂ami臋 i nie post膮pi臋 tak, jak cztery czy trzy lata temu, bo to nie o to chodzi, 偶eby si臋 poddawa膰 od razu. Dwa lata czeka艂am na to, aby jednak powr贸ci膰 tutaj i zacz膮膰 si臋 spe艂nia膰.

Przejd藕my do konkret贸w. Mia艂am nie kontynuowa膰 tematu bloga NKA (Naszej Kochanej Awatarii) i tym bardziej jego W艂a艣cicielki (kt贸ra jak si臋 okazuje, postanowi艂a odej艣膰 z bloga i odda膰 kierownic臋 by艂emu redaktorowi Alanowi, kt贸ry ju偶 ani nie gra w Awatari臋 ani nie pisze na blogu od dobrych pi臋ciu lat), ale postanowi艂am, 偶e je偶eli co艣 odkry艂am na ten temat, to napisz臋 o tym. Ot贸偶 nudzi艂o mi si臋 i przegl膮da艂am sobie AKI, a tu patrz臋, post Wiktorii na AKI i to z 2019 roku! My艣la艂am, 偶e po prostu nie pisa艂a na NKA, ale odk膮d z cudzego bloga j膮 wyrzucili, no c贸偶, pewnie zdecydowa艂a si臋 ca艂kowicie opu艣ci膰 blogosfer臋. Ja og贸lnie przez ten ca艂y czas sama by艂am ciekawa, co teraz si臋 dzieje z ju偶 by艂膮 W艂a艣cicielk膮 bloga NKA (偶eby mi nikt zaraz nie powiedzia艂, 偶e interesuje mnie kogo艣 偶ycie, to NIE, nie interesuje mnie zbytnio). Prowadzi艂a blogi (opr贸cz NKA) takie jak: Otwarta Awataria oraz jej profil zawiera jakiego艣 bloga ,,艢mieszek'', na kt贸rym nic nie ma. Poprowadzimy recenzj臋 jej drugiego bloga, jakim jest w艂a艣nie Otwarta Awataria.

Kiedy zacz臋艂a go prowadzi膰? Dok艂adnie cztery dni po zamkni臋ciu bloga NKA (bloga NKA zamkn臋艂a 10.03.2018 roku, a Otwart膮 Awatari臋 za艂o偶y艂a 14.03.2018 roku). Nie by艂y艣my jeszcze wtedy pok艂贸cone, ale te偶 mi nic nie wspomina艂a o nowym blogu, kt贸rego za艂o偶y艂a... Obecnie jestem tym faktem zdziwiona. Ale z drugiej strony spoko, je偶eli chcia艂a zacz膮膰 od nowa, no to by艂a jej decyzja. Zacznijmy od strony g艂贸wnej bloga oraz nag艂贸wka itd.
strona g艂贸wna bloga OA
Jak mo偶na zauwa偶y膰, jej blog zawiera nag艂贸wek jedynie z tytu艂em bloga. Autorka doda艂a r贸wnie偶 chat blogowy. Na dole znajdziemy fragment posta pisany przez ni膮. Ostatniego posta na tym blogu doda艂a 15.03.2018 roku, wi臋c ju偶 troch臋 czasu min臋艂o. Przejd藕my dalej, czyli do paska bocznego bloga.
pasek boczny bloga
Mo偶na zauwa偶y膰, 偶e dziewczyna ma ta sam膮 nazw臋 na Bloggerze, wi臋c po tym stwierdzi艂am, 偶e to ona (jest co艣 jeszcze, ale zostawi臋 to na koniec, gdy b臋d臋 ocenia艂a jej posty). W ka偶dym razie nikt na tego bloga od ostatniego czasu nie zagl膮da艂. Nic dziwnego w sumie. Napisa艂a tylko trzy posty na tym blogu, i postami si臋 teraz zajmiemy. ;)


posty na blogu OA
Wida膰, 偶e posty zawieraj膮 b艂臋dy pisemne. Ja w 2018 roku, dok艂adnie w marcu mia艂am jeszcze te jedena艣cie lat, ale nie pope艂nia艂am tylu b艂臋d贸w w pisowni... Wiadomo, ka偶dy inaczej si臋 uczy. My艣l臋, 偶e na NKA by艂y one ciekawsze, ni偶 na tym blogu czy na AKI na okresie pr贸bnym. Same posty najgorsze nie s膮, bardziej pisownia, ale min臋艂o pi臋膰 lat wi臋c ju偶 du偶o si臋 ka偶dy nauczy艂 (ja r贸wnie偶).
Widzicie to zdj臋cie awatarki w po艣cie powitalnym (trzeci screen)? W艂a艣nie z tego powodu pisz臋, 偶e to ona, poniewa偶 wstawi艂a to zdj臋cie w jednym z post贸w na NKA.
藕r贸d艂o: Nasza Kochana Awataria (post o sztuczkach w grze)
No c贸偶, swoje o tym blogu powiedzia艂am, wi臋c teraz jego ocena (tak, jak w szkole, hah):
- Nag艂贸wek (cho膰 wcale go nie ma): 1
- Wid偶ety (s膮, bo s膮): 3
- Posty: 3
- Og贸lna ocena bloga: 2
No i to tyle kochani, je偶eli chodzi o dzisiejszy post! Mam nadziej臋, 偶e Wam si臋 spodoba艂. Co s膮dzicie o mojej ocenie tego bloga? Dajcie mi koniecznie zna膰 w komentarzu, a my widzimy si臋 wkr贸tce, Redusie! ♥

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.