wtorek, 1 sierpnia 2023

馃尮Aktualizacja bloga na sierpie艅馃尮

I'll do anything to get closer to you, sometimes I don't understand what you understand, but you know that I'm quite younger than you...

D艂ugo zwleka艂am, co Wam napisa膰, ale w ko艅cu jest post... Lipiec zako艅czyli艣my z wielka rado艣ci膮, bo od sierpnia zaczynam sw贸j upragniony urlop! Nie wiecie, jak si臋 ciesz臋, 偶e w ko艅cu odpoczn臋 od wi臋kszo艣ci obowi膮zk贸w. W ko艅cu b臋d臋 mia艂a wi臋cej czasu, aby ogarn膮膰 bloga oraz kontynuowa膰 serie, kt贸re zacz臋艂am!

U mnie wszystko w porz膮dku, ale mam nadziej臋, 偶e Wy si臋 dobrze miewacie, Redusie czy te偶 mieszka艅cy krainy zwanej ,,Redusiowa''. Moje 偶ycie od tego miesi膮ca uleg艂o powa偶nej zmianie, dobrze, pochwal臋 Wam si臋, mam komu okazywa膰 cho膰 troch臋 mi艂o艣ci. ^^ A to jest bardzo radosny pow贸d do ponownego pisania na blogu.

Mogli艣cie zauwa偶y膰, 偶e blog zmieni艂 swoj膮 metamorfoz臋 na bardziej r贸偶ow膮, dziecinn膮 itd. My艣l臋, 偶e to pasuje do bloga Redusiowej. Stara艂am si臋 r贸wnie偶 dobra膰 kolory cz臋艣ci szablonowej tak, aby si臋 nie zlewa艂y, ale te偶 偶eby pasowa艂y do wszystkiego. Ale zacznijmy od samego nag艂贸wka bloga:
Nag艂贸wek zawiera pluszowego misia z kanionu (wybaczcie, 偶e jest w tak okropnej jako艣ci, ale gra mi na to nie pozwoli艂a, a je偶eli przybli偶臋 gr臋, to tylko posta膰 staje si臋 wyra藕na), moj膮 awatark臋 i logo bloga, czyli Hello Kitty. Zapytacie, dlaczego akurat taki styl, i dlaczego mia艂am pomys艂 na nag艂贸wek taki, a nie inny.

Og贸lnie my艣la艂am d艂ugo nad zrobieniem nag艂贸wka (jeszcze do tego wielokrotnie poprawiany z usterek) i wpad艂am na pomys艂, aby zedytowa膰 awatark臋 tak, aby by艂o wida膰, 偶e tuli si臋 ona do tego misia. Uwa偶am, 偶e wysz艂o mi to spoko, cho膰 po raz pierwszy takie co艣 edytowa艂am. Naprawd臋, je偶eli mia艂abym powiedzie膰 na moje edity sprzed czterech lat, a teraz to zrobi艂am wielki post臋p. Nie raz wspomina艂am, 偶e w grafice siedz臋 d艂ugo. Oczy przerobi艂am dzi臋ki poradnikowi Natalii (tej z Kroniki).
Samo t艂o (nie b臋d臋 Wam go pokazywa膰, bo je wida膰 na blogu mimo, 偶e jest rozmycie) prezentuje pok贸j niemowl臋cy z japo艅skich kresk贸wek Anime, odpowiednio je edytowa艂am (tzn. jedynie kolorki) aby pasowa艂o do ca艂o艣ci. Co do ca艂ego wygl膮du bloga, prezentuje si臋 s艂odziutko, tak jak chcia艂am. :3

Muzyk臋 doda艂am losow膮 z lat dwutysi臋cznych, tych wczesnych (ale nie nowoczesn膮). Mo偶e i znajdzie jaki艣 tam swoich ulubie艅c贸w (przynajmniej mam tak膮 nadziej臋).
Spodziewajcie si臋 wielu nowych post贸w na Redusiowej w tym miesi膮cu, jakim jest sierpie艅! ♥
Do zobaczenia wkr贸tce, Redusie. ^^

PS: Co s膮dzicie o nowym wygl膮dzie Redusiowej? :3

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.