poniedzia艂ek, 14 sierpnia 2023

馃尭Rysuj臋 posta膰 z Anime馃尭

Kon'nichiwa, shin'ainaru, koreha redo~ushiadesu! 馃尭
Tym japo艅skim akcentem, pisz臋 dla Was kolejnego (podaj偶e ju偶 pi膮tego w tym miesi膮cu) posta, ale kompletnie nie mog臋 si臋 do tego zabra膰, nic a nic. Mia艂am du偶o pomys艂贸w na posty, a wszystkie ,,wygas艂y'', 偶e tak powiem i pozosta艂y totalnym niewypa艂em. Naprawd臋 si臋 zastanawiam, czy nie odej艣膰 z blogosfery wcze艣niej (i podejrzewam, 偶e inni r贸wnie偶 tak powiedz膮...) Sami mogli艣cie zauwa偶y膰, 偶e Awataria ju偶 tak nie t臋tni 偶yciem, jak w np. 2020 roku (a w po艂owie tego roku, odesz艂am ca艂kowicie). Og贸lnie r贸wnie偶 wakacje przelecia艂y i co z tego, 偶e jeszcze trwaj膮, ale totalnie tegorocznych wakacji nie czuj臋.

Przechodz膮c do sedna sprawy, mogli艣cie zauwa偶y膰, 偶e dodaj臋 coraz wi臋cej nowych rzeczy na bloga (takie jak np. opis, na czym polega blog ,,Redusiowej'', wi臋cej o mnie oraz graficzny przycisk ,,Czytaj Dalej'', by wygl膮da艂o to w miar臋 estetyczniej, a naprawd臋 poprawi艂o to wygl膮d bloga). Graficzny przycisk chcia艂am doda膰 ju偶 wcze艣niej, ale nie umia艂am tego ogarn膮膰, na szcz臋艣cie ju偶 wiem, co robi艂am 藕le.

To wszystko z nowo艣ci na blogu, a teraz zapraszam do dalszej cz臋艣ci posta.
Ostatnimi czasy, w ko艅cu znalaz艂am chwil臋, aby co艣 narysowa膰 (je偶eli chodzi o awatarki i ubrania z Pinteresta, to tylko jeden rysunek jest gotowy, je偶eli b臋d臋 czu艂a si臋 na si艂ach, to narysuj臋 i drugi). A to nawet nie jest co艣, bo to posta膰 z kresk贸wek japo艅skich, czyli Anime! Jak na to wpad艂am?

Dwa miesi膮ce temu (to by艂o par臋 dni przed skomplikowaniem do艣膰 wa偶nej dla mnie sprawy, ale z reszt膮...) ogl膮da艂am jak膮艣 polsk膮 animatork臋 (pos艂uguje si臋 ona jednak j臋zykiem angielskim) i przypadkowo trafi艂am na kana艂 jakie艣 zagranicznej animatorki z 2008 roku (to w 2008 roku te偶 istnieli animatorzy?) i zobaczy艂am jej playlist臋 ,,Techno'', wi臋c w艂膮czy艂am sobie jeden filmik z muzyk膮 techno z tej playlisty i ukaza艂 si臋 obraz z Anime (w dobrej jako艣ci, i mia艂am takie: wow, jeszcze raz wielkie wow, 偶e w tamtych czasach istnia艂a dobra grafika obraz贸w!) i wtedy r贸wnie偶 trafi艂am na pewn膮 piosenk臋 (kt贸ra jest moj膮 ulubion膮 do dzisiaj).

Pewnie teraz zapytacie, do czego ma obrazek z jakiego艣 techno trance. Ot贸偶 to, 偶e to w艂a艣nie go narysowa艂am! W tej cz臋艣ci poka偶臋 Wam teraz o kt贸ry mi dok艂adnie chodzi艂o, i obok wstawi臋 m贸j rysunek, kt贸ry narysowa艂am w prawdziwym 偶yciu. Na koniec posta b臋dzie ankieta dotycz膮ca rysunku!
obraz z youtube'a (jako艣膰 mi si臋 sama zmieni艂a, ale jak dam na najwy偶sz膮, to ju偶 jest lepsza)

rysunek z prawdziwego 偶ycia (wybaczcie za tak膮 jako艣膰, ale m贸j telefon zawini艂, a do tego 艣wiat艂o si臋 odbija艂o)
Og贸lnie powiem tak, 偶e nawet spoko mi si臋 t膮 prac臋 rysowa艂o (bym powiedzia艂a nawet, 偶e z nud贸w chwyci艂am za kartk臋 i o艂贸wek), ale ostatecznie jestem z siebie dumna. Posta膰, no sam fakt, wysz艂a mi troch臋 krzywo, jestem nie do艣膰 偶e samoukiem w rysowaniu, to za cz臋sto te偶 nie rysuj臋 (no ale na b艂臋dach si臋 przecie偶 uczymy, czy偶 nie?) Mi si臋 ta praca podoba, ale i tak ocen臋 zostawiam Wam.

馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭馃尭

Kochani! Mam nadziej臋, 偶e post si臋 spodoba艂 i dajcie mi zna膰, czy chcieliby艣cie wi臋cej takich post贸w odno艣nie rysowania postaci z Anime, a mo偶e wpadn臋 r贸wnie偶 na inny pomys艂 odno艣nie japo艅skich bajek (oczywi艣cie takich zwi膮zanych z Awatari膮!). Ja 偶ycz臋 Wam mi艂ego dnia/nocki, w zale偶no艣ci kiedy to czytacie, a my widzimy si臋 wkr贸tce! 馃尭

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.