艣roda, 17 kwietnia 2024

馃巶Moje osiemnaste urodziny...馃巶

Jak to ju偶 mam osiemna艣cie lat? Dopiero, co sz艂am do szko艂y podstawowej... Dopiero, co zacz臋艂am nawi膮zywa膰 pierwsze znajomo艣ci w realu, jak i internecie. Dopiero, co zacz臋艂am gra膰 w Minecrafta. A to nie tak, 偶e mam dopiero pi臋tna艣cie? To nie tak, 偶e dopiero posz艂am do zawod贸wki, do kt贸rej posz艂am z przymusu? Czy Minecraft dalej jest moj膮 ulubiona gr膮? Nie. Gdy mia艂am siedem lat, dowiedzia艂am si臋 o Awatarii od siostry. Za bardzo w Awatari臋 nie lubi艂am gra膰. Gra艂am tylko troch臋. Z czasem, na艂ogowo. Gdy w dwa tysi膮ce szesnastym wr贸ci艂am na gr臋, siostra pokaza艂a mi spos贸b na dziesi臋膰 golda. Spr贸bowa艂am i spodoba艂o mi si臋 zarabianie w ten spos贸b. Przywi膮za艂am si臋 do tej gry. Od ponad o艣miu lat nie mog臋 si臋 od niej oderwa膰. Pech chcia艂, 偶e zamkn臋li gr臋 w dwa tysi膮ce dwudziestym pierwszym roku. Wr贸ci艂am w dwa tysi膮ce dwudziestym drugim. Zn贸w gra艂am na艂ogowo. A偶 do dwa tysi膮ce dwudziestego trzeciego. Dzi臋ki tej grze, pozna艂am cudownego ch艂opaka, z kt贸rym mia艂am mo偶liwo艣膰 spotka膰 si臋 w realu, a zarazem spotka膰 pierwsz膮 jak膮kolwiek osob臋 poznan膮 przez internet.♥ Moje ca艂e dzieci艅stwo sp臋dzone z t膮 gr膮... przemin臋艂o.

W 偶yciu prywatnym, pozna艂am wiele znajomych, ale obecnie mam tylko jedn膮 przyjaci贸艂k臋. W dzieci艅stwie, by艂am odrzucana przez r贸wie艣nik贸w, nazywana ,,dziwakiem'' i nie tylko. Miewa艂am wiele problem贸w. Ale nie by艂y one najwi臋kszym zmartwieniem dla mnie...

Teraz. Sta艂am si臋 pe艂noletnia i boj臋 si臋 doros艂ego 偶ycia. Jak sobie poradz臋? Nie zostan臋 sama? Jak mam radzi膰 sobie z problemami obecnymi? Jak poradz臋 sobie z egzaminem zawodowym? Jak sko艅cz臋 obecn膮 szko艂臋? Uda mi si臋 i艣膰 do wymarzonej? Uda mi si臋 zrealizowa膰 jedno z niewielu najwi臋kszych moich marze艅? A problemy doros艂ych? Czy b臋d臋 musia艂a ogarnia膰 wszystko sama? Jestem troch臋 przera偶ona, ile rzeczy mnie jeszcze spotka w d艂ugim, doros艂ym 偶yciu. Nie b臋d臋 mog艂a ju偶 by膰 taka dziecinna, jak do tej pory. A nadal jestem. Strach przed doros艂o艣ci膮 niestety u mnie wygrywa. B臋d臋 musia艂a dojrze膰 do niekt贸rych spraw. Mam nadziej臋, 偶e b臋d臋 mia艂a oparcie ze strony bliskich w niekt贸rych sytuacjach, 偶e b臋d臋 mog艂a w razie czego liczy膰 na pomoc ch艂opaka... Dzisiaj rozpoczynam tak naprawd臋 moje doros艂e ju偶 偶ycie. A czeka mnie jeszcze impreza urodzinowa w pi膮tek.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.