niedziela, 9 kwietnia 2023

🌻 Aktualizacja bloga 🌻

Hej Redusie! ♥ Jak mogliście zauważyć, zmienił się wygląd bloga na bardziej wiosenny. Tamten wygląd był tymczasowy, gdy otwierałam tego bloga. No a więc tak. Myślę, że całość prezentuje się naprawdę nieźle. Ogólnie były niewielkie problemy z postacią. Chodzi tutaj o jakość postaci podczas pozy. Awataria mi na to niestety nie pozwoliła. Jak wiemy wszyscy, Awataria jest na aplikację, nie powiększę ani rozmiaru gry ani nic z tych rzeczy (próbowałam). Musicie mi to niestety wybaczyć. Pewnie Was ciekawi, no tak jest wiosna, a moja awatarka jest ubrana w czarny kolor. Moje zamiłowanie do czarnego <3. Po prostu uwielbiam się tak ubierać. Nie ukrywam, w realnym życiu też się ubieram na czarno, hihi... ^^ (taka ciekawostka)

Ogólnie wszystkie zmiany prezentują się tak:

nagłówek



tło

Chciałam również podziękować za miłe przyjęcie mnie z powrotem tutaj! ♥ Cieszy mnie to bardzo! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.