niedziela, 23 kwietnia 2023

🌿 Różnice w lokacji ,,Ogrodnik''! 🌿

Hejo! ♥ Ale mnie tu dawno nie było, co? Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować ,,różnice'' czy jak to się zwie w lokacji ,,Ogrodnik''! No ale Iza, przecież ogrodnik normalnie wygląda, więc co ty chcesz od tej lokacji? No, no kochani, czytajcie posta dalej to się przekonacie!

Bardzo dobrze wiemy, że ogrodnik jako lokacja, to po prostu praca w ogrodzie, znajdziemy ją w zakładce ,,Zawody''. No ale dobra, post jest o różnicach w tej lokacji. Po prostu robiąc sobie zmianki, zobaczyłam coś dziwnego... Od dużego i małego jeziorka, aż po drzewka. O co mi chodzi? Już pokazuję!


*zdjęcia mojego autorstwa*

Widzicie te różnice? Na pierwszym zdjęciu to jeziorko jest po prostu duże, pragnę też zauważyć, że inaczej są położone kwiaty w lokacji! Na drugim zdjęciu jest to oczywiście małe, dobrze nam znane jeziorko! Często je spotykamy w lokacji. Nic by w sumie dziwnego nie było w tym, że...


*również zdjęcia mojego autorstwa*

Widzicie to samo, co ja? Na pierwszym zdjęciu teren jest większy, i jest tylko jedno drzewo! Obok jest małe drzewko (koło fotela). Na drugim zdjęciu widzimy dwa drzewa i teren jest nie co mniejszy niż na pierwszym. Ja tak naprawdę na to mało co zwracałam uwagę, ale myślę, że ten post będzie dość ciekawy.

Dajcie znać w komentarzu, czy zwróciliście na to kiedyś uwagę! Ja się żegnam i widzimy się jutro! *przygotuję posta o fitach! :D* Do zobaczenia Redusie! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.