poniedzia艂ek, 10 kwietnia 2023

馃崜 ,,Wieczne k艂贸tnie graczy o p贸艂nocy...'' - To ciekawy temat do wypowiedzenia si臋 dla Izi! 馃崜

Awataria po zako艅czeniu eventu na prima aprilis zn贸w jest zawalona pustkami. Gracze kombinuj膮, jak zabi膰 nud臋. Nazywam si臋 Izabela i dzisiaj postaram si臋 opowiedzie膰 o ,,aferkach'' i k艂贸tniach w grze, kt贸re do niczego nie doprowadzaj膮. Okej, przechodzimy do posta!

Jak dobrze niekt贸rzy wiecie, codziennie w nocy o p贸艂nocy (taki 偶arcik hah) ci膮gle dochodzi do jaki艣 k艂贸tni, czy wyzywania dla tzw. funu. Moje zdanie jest takie. Je偶eli chc膮 pisa膰 sobie takie ,,rozprawki'' na Awatarii, to dlaczego nie lepiej i艣膰 na chat prywatny b膮d藕 na discorda? Osobi艣cie mnie oraz zaznajomion膮 mi osob臋 to po prostu denerwuje. W te gr臋 graj膮 przecie偶 dzieci. Z tego, co wiem, na ten temat wypowiada艂 si臋 kto艣 na Spotted naszej gry.

Cytuj臋: kto to jest ku*wa ten mecze nos i czemu w barze codziennie leca rozprawki jak sie kloci z kims z pi*dy.

Czyli mamy tutaj dow贸d, 偶e nie tylko mnie denerwuje takie zachowanie. Nawet tego nie komentuj臋. Rozumiem, dla funu, ale dlaczego przy wszystkich graczach, kt贸rzy maj膮 na to zupe艂nie wylane? Ok maj膮 wylane, tylko 偶e jak kto艣 chce ze sob膮 pisa膰 na pv, to te dymki chatu to utrudniaj膮. Ja bym po prostu radzi艂a zastanowi膰 si臋 nad takim zachowaniem.

To tyle z tego posta! Mo偶ecie dawa膰 mi pomys艂y na kolejne. ♥ Trzymajcie si臋 i do nast臋pnego!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.