sobota, 15 kwietnia 2023

😎 Kilka faktów o mnie! (2023) 😎

Hej Redusie! ♥ Dawno mnie tu nie było... Przepraszam za taką przerwę, oczywiście postaram się już takich nie robić. Blog nadal żyje, spokojnie!!! Dzisiaj chcę Wam napisać kilka faktów o mnie! Ogólnie, trochę zwlekałam z tym postem, ponieważ ponad 4 lata temu pisałam 10 faktów o mnie na Qweerty (naprawdę nie chciałabym do tego wracać...) no ale tak... Dużo mogło się zmienić przez te 4 lata. Dam tu oczywiście do tego posta fakty, które pisałam na Qweerty oraz te, które napiszę Wam dzisiaj w dalszej części posta. Dobrze, nie przedłużając, zacznijmy!

Przejdźmy najpierw do tych, które pisałam w wieku 13 lat:

Mam 13 lat.

Mam na imię Izka. XDD

Jestem głupią osobą i lubię dużo przeklinać. XDD

Byłam dużo razy odtrącona od byłego.

Miałam chłopaka, którego dalej kocham. :)

Mój nick w grze to: Ɇᵰǥɇɬ•Ħᵿᵳɇᵰ.

Jestem strasznie wrażliwą osobą.

Strasznie uzależniłam się od mojego byłego, i posiadam trochę jego wpływu na ludzi i zachowanie. :)

Przez 2 lata nie robiłam G. XDD *załamka*

Lubię być chamska, i nie raz skrzyczałam swojego byłego. :))

Pozwolicie, że skomentuję to? Dziękuję! No a więc tak... Uhh... Co ja tu w ogóle pisałam?! Jestem strasznie zażenowana swoim zachowaniem w wieku 13 lat. Bardzo mi za to głupio. Co ja miałam w ogóle w głowie, aby pisać o moim prywatnym życiu na blogu o awatarii? Po prostu nie wiem co mam powiedzieć i jak to skomentować. :) Oczywiście w tych faktach obecnie tylko z 3 są prawdziwe? (te, które zaznaczyłam wytłuszczonym drukiem).

Przejdźmy wreszcie do tych, o których miałam pisać w tym poście - tych właściwych.

Obecne fakty o mnie - 17 letnia Izabela:

1. Mam czarne, krótkie włosy (dokładnie do ramion).

2. Mam niebieskie oczy.

3. Mam dużą wadę wzroku.

4. Jestem wrażliwą osoba (oczywiście po doświadczeniach z życia już mniej).

5. Szybko się denerwuję (nie żartuję).

6. Łatwo popadam w np. ataki paniki.

7. Jestem zazdrosną osobą (o rzeczy może nie, głównie chodzi o osoby, które są dla mnie ważne, nawet mogłabym powiedzieć, że boję się jakiejkolwiek straty danej osoby).

8. Jak na swój wiek - nie jestem przygotowana w ogóle do życia dorosłego (chodzi o to, że emocjonalnie...).

9. Mój telefon to Samsung Galaxy A5 (2017). Mam go ponad 6 lat. ;o

10. Nienawidzę fałszywych ludzi. Każdej osobie, jaką poznaję dokładnie się przyglądam... Jestem po prostu nie ufna wobec ludzi. Obcemu nic nie powiem.

11. Uwielbiam rysować Anime, Mangi, wymyślone postacie, Hello Kitty itp. (ciekawostka: tworzyłam pod koniec 2020 animacje z rysunków).

12. Jestem maniaczką komputerową, dużo gram w gry.

13. Jestem strasznie nadopiekuńczą osobą, przejmuję się każdym.

14. To tak naprawdę życie zmusiło mnie do przeklinania i atencji (na pewno ci, co czytali bloga Qweerty doskonale wiedzą, o czym piszę).

15. Musiałam ,,szybciej'' dorosnąć.

16. W Awatarię gram ponad 10 lat (liczę to, że gra istniała jeszcze na gry.pl).

17. Słucham muzyki z lat 90, z czasów 00 do 09, nienawidzę i nie cierpię nowej muzyki (no to jest naprawdę różnie co mi wpadnie w ucho).

18. Za rok będę już pełnoletnia i nie jestem z tego zadowolona (no raczej jak każdy, kto skończył już 18 lat).

19. Najbardziej moje życie opisuje Lylu w swoich piosenkach (to taki typo, który śpiewał w MFG) (również ciekawostka, nie fakt).

20. Piszę wiersze, opowiadania, cytaty itp.

21. Mogę się wydawać wredna, po prostu taka która ma na wszystko wylane, ale tak nie jest. Jestem bardzo angażującą się osobą, przywiązuję się do nie tylko osób, ale i również jakiś gron, jestem naprawdę miłą osobą, która nie udaje kogoś kim nie jest. :)

22. Nie cierpię dużych gron, ogólnie gdy jest dużo ludzi. Nie czuję się za dobrze. Moim zdaniem, im mniejsze grono tym bezpieczniej.


Myślę że na tyle już będzie z dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że Was zaciekawił. Jak zawsze, podzielcie się swoją opinią w komentarzach! Musicie mi to wybaczyć, że poruszyłam tu temat Qweerty. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.