sobota, 8 kwietnia 2023

馃尮 ,,Top Model'' wr贸ci艂o na Awatari臋! // Moja opinia 馃尮

Dzie艅 dobry Redusie, tutaj Izabela! Pewnie kojarzycie te minigry, czy te偶 przez niekt贸rych nazywanych konkursami na Awatarii tworzone przez graczy typu: gra w butelk臋, gra w kolory itd. Dzisiaj napisz臋 o do艣膰 modnej na starej Awatarii grze, top model. No ale Iza, co ma zwi膮zanego dzisiejszy post do tej w艂a艣nie gry? Na czym ona w og贸le polega? Dlaczego nagle kto艣 o tym pisze w tym roku? Przecie偶 to by艂o modne w 2015/2016 roku. Na pocz膮tku wyja艣ni臋, na czym polega ta gra, a w dalszej cz臋艣ci posta napisz臋, co ja o tym s膮dz臋 i oczywi艣cie wspomn臋 o tym, 偶e ta minigra wr贸ci艂a na Awatari臋.

Top model - gra polega na tym, aby ubra膰 si臋 na dan膮 kategori臋, a jury ocenia ubi贸r graczy i decyduje, kto zostaje a kto odpada. Dajmy przyk艂ad, 偶e mamy si臋 ubra膰 na np. bal, czy cokolwiek innego. Je偶eli ubi贸r jest odpowiedni, zostajemy w grze, je偶eli ubi贸r nie jest odpowiedni b膮d藕 w og贸le si臋 nie przebierzemy, odpadamy z gry.

Oczywi艣cie nie wspomn臋 tutaj o tym, 偶e na niekt贸rych top model, gracze Awatarii stosuj膮 tzw. ustawki. Nie jest to oczywi艣cie w porz膮dku wobec innych. Sama uwa偶am to za nieodpowiednie zachowanie.

No to teraz druga cz臋艣膰 posta.

Ostatnio gracze Awatarii na MyGames mogli zauwa偶y膰, 偶e gracze tworz膮 wydarzenia typu ,,Top model zapraszam'', ,,Top model szuka膰 mnie'' itp. Du偶o os贸b ze wzgl臋du na to, 偶e mo偶na wygra膰 prezenty ze stoku oraz inne takie nagrody, bior膮 w tym udzia艂. Mo偶e ja w ostatnim czasie nie gra艂am w to, ale ogl膮da艂am jeden top. Generalnie by艂a 艣mieszna i fajna atmosfera, ale z wiekiem - nie przepadam ju偶 za t膮 gr膮. Gdy kto艣 mnie na to zaprasza albo grzecznie odmawiam albo nie m贸wi臋 nic i ignoruj臋 t臋 wiadomo艣膰. Osobi艣cie uwa偶am tak: czy graczom si臋 to nie znudzi艂o po tylu latach?... Ja rozumiem, 偶e na grze jest nudno, gdy si臋 nic nie dzieje i ludzie szukaj膮 rozrywki. Spoko, jak dla mnie to niech sobie je robi膮 i nic w sumie do tego nie mam.

Mo偶ecie si臋 podzieli膰 w komentarzach Wasz膮 opini膮 na ten temat. To niestety koniec posta, ale mam nadziej臋, 偶e si臋 spodoba艂. Og贸lnie chcia艂am Wam r贸wnie偶 偶yczy膰 weso艂ych 艣wi膮t Wielkiej Nocy, dbajcie o siebie kochani! ♥

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.