poniedzia艂ek, 24 kwietnia 2023

馃憲 Fity, kt贸re mo偶esz nosi膰 na codzie艅! - Pomys艂y Izi!馃憲

Moda na Awatarii wcale nie zaskakuje Nas wszystkich, co roku wchodzi ka偶dy inny, kolejny i wyr贸偶niaj膮cy si臋 wok贸艂 graczy styl ubioru! Ja nazywam si臋 Izabela i chcia艂abym, tak jak obieca艂am w poprzednim po艣cie - napisa膰 Wam o fitach, kt贸re nosz臋 ja! ♥ Mam nadziej臋, 偶e kt贸ry艣 z tych fit贸w skradnie Wasze serce! Zapraszam do lekturki!


Demoniczna


My艣l臋, 偶e ca艂o艣膰 naprawd臋 do siebie pasuje! W艂a艣nie w takich fitach chodz膮 obecnie niekt贸re dziewczyny - w tym oczywi艣cie ja! Ja, jako osoba kochaj膮ca styl gotycki, musi mie膰 rogi z klubu w posiadaniu! Oj, bez tego ani rusz!


Czarna malwa

Tutaj ju偶 doda艂am w tym ficie wi臋cej czarnego! Co za tym idzie, na pewno dziewczyny lubi膮ce styl gotycki nosz膮 podobne fity na Naszej gierce! Jak mo偶ecie zauwa偶y膰, zosta艂o to na nog臋 (nie mam poj臋cia jak to si臋 nazywa ;--;) [...] laska z eventu na prima aprilis oraz rogi z klubu! Doda艂am tak偶e r臋kawice ze sklepu, buty, rajstopy, naszyjnik z 艂a艅cuchami (naprawd臋 podkre艣la ten fit :3) i bluzk臋 z klubu. Ocen臋 pozostawiam oczywi艣cie Wam.


Bia艂o-czarne ,,dziecko''

Pewnie si臋 ju偶 zastanawiacie, dlaczego taka nazwa fitu. Ot贸偶, mamy tutaj misia i okulary z projektanta, ubrania z eventu zimowego i dobrane dodatki ze sklepu, oczywi艣cie pomiesza艂am tutaj czarny z bia艂ym (to nie tak, 偶e tylko na czarno w tej grze chodz臋). W tym ficie naprawd臋 cz臋sto mo偶na mnie spotka膰. Gdy go nosz臋, czuj臋 si臋, jakbym mia艂a z dwa lata mniej ni偶 mam obecnie.


Okej, to tyle! Mam nadziej臋, 偶e po艣cik si臋 spodoba艂, by膰 mo偶e moje fity te偶! Jak zawsze dajcie zna膰 w komentarzu swoj膮 opini臋. Mo偶ecie da膰 mi r贸wnie偶 zna膰, czy chcieliby艣cie abym poszuka艂a u innych graczy jakie艣 ciekawe fity i pokaza艂a, oceni艂a je tutaj! Na ten czas mam obecnie wiele pomys艂贸w na posty. Trzymajcie si臋! ♥

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.