sobota, 1 lipca 2023

馃崏Aktualizacja bloga na lipiec!馃崏

Witajcie kochane Redusie! Czerwiec zako艅czyli艣my, a obecnie rozpoczynamy lipiec, czyli nowy wygl膮d bloga czas powita膰! Dlaczego zdecydowa艂am si臋 na taki? Bardzo lubi臋 gatunek muzyki techno trance i postanowi艂am przenie艣膰 to na bloga! W tym wygl膮dzie bloga inspirowa艂am si臋 czasami lat 00's, kiedy to kluby Energy 2000 by艂y przepe艂nione pe艂n膮 energi膮 i muzyka techno cz臋sto pojawia艂a si臋.


Co do edycji oczu, u偶y艂am poradnika Natalii z KA. (pami臋tacie tego posta?) Na pocz膮tku zamys艂 tego nag艂贸wka mia艂 by膰 inny, ale wysz艂o inaczej. Chcia艂am zrobi膰 co艣 takiego, 偶e ta awatarka przytula si臋 do tego misia... Czy mi wysz艂o, mo偶ecie mi napisa膰! Zmieni艂am r贸wnie偶 playlist臋 blogow膮 na techno trance. (piosenk臋 Rise uwielbiam najbardziej!) Co do post贸w, co weekend pewnie b臋d臋 robi艂a na robocze i ustawi臋 je, 偶eby same si臋 publikowa艂y, poniewa偶 przez ca艂y lipiec mam praktyki, a weekend to jedyne moje wolne przez ten miesi膮c, a przewa偶nie wracam zm臋czona do domu.

Jak oceniacie nowy wygl膮d bloga? Dajcie mi zna膰 w komentarzu!

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.