wtorek, 20 czerwca 2023

馃Czasami lepiej przela膰 na papier... #1 - Nowa seria na blogu馃

Wszyscy wiemy jak to jest czasem co艣 przela膰 na papier - mo偶ecie wierzy膰 lub i nie, ale to naprawd臋 pomaga! Niekt贸rzy wykorzystuj膮 papier do pisania opowiada艅, cytat贸w, ksi膮偶ek itp. Niekt贸rzy wol膮 pisa膰 przemy艣lenia czy to, co ich boli w 艣rodku, a p贸藕niej je wyrzuci膰, spali膰... Jeszcze niekt贸rzy wol膮 co艣 narysowa膰. Pozw贸lmy w takim razie, 偶e nie b臋dzie to post o nowinkach z gry, ale co艣 bardziej ciekawszego!

Cze艣膰! Tym akcentem zacznijmy od tego, sk膮d pomys艂 na now膮 seri臋 na blogu. Tak jak kiedy艣 Wam wspomina艂am, mam wiele pomys艂贸w na posty oraz serie, ale niekiedy nie mam czasu i przede wszystkim weny na zrealizowanie tych pomys艂贸w. Ale spokojnie, nie na tym koniec! Ten post pewnie b臋dzie pisany w r贸偶nych czasach (obecnie pisz臋 to o godzinie 01:06 dnia 20.06) nie jest w moim typie pisanie post贸w w nocy, ale zdaj臋 sobie spraw臋 z tego, 偶e ten blog mia艂 ju偶 naprawd臋 du偶o przerw, a mi si臋 przyda jakie艣 zaj臋cie (szczeg贸lnie jak nie chce mi si臋 spa膰, haha!) Dobrze, nie przed艂u偶aj膮c ju偶 wi臋cej, zacznijmy!


Seria b臋dzie si臋 opiera艂a na moim hobby irl - rysowaniu. Ale zaraz, to nie koniec! Seria b臋dzie opiera膰 si臋 na znalezieniu rysunk贸w ubra艅 na Pintere艣cie (to teraz g艂贸wnie u偶ywane przeze mnie 藕r贸d艂o inspiracji do np. rysowania!) i rysowaniu postaci z Awatarii. Nie wiecie o co chodzi? W tym po艣cie to wyja艣ni臋.

Wpad艂am na pewien pomys艂. Znacie bloga Plejada Awatarii? Ja tak. Widzieli艣cie, 偶e awatarki autorek maj膮 ubrania inne ni偶 z Awatarii? A to ciekawe! Czerpn臋艂am pomys艂, poszuka艂am na Pintere艣cie rysunk贸w z ubraniami (bez twarzy) 偶eby p贸藕niej tylko narysowa膰 twarz i w艂osy awatarki. Jak膮 awatark膮 si臋 pos艂u偶y艂am? Kiedy艣 w 2021, gdy jeszcze Avaidel by艂o na przegl膮dark臋, a Flash dzia艂a艂 na oparciu przegl膮darki Maxthoon, pobawi艂am si臋 troszeczk臋 w kombinacje awatarki, jej stylu, ubioru oraz wygl膮du. Przypadkiem niedawno znalaz艂am zdj臋cie tej awatarki w zapisie zdj臋膰 z bloga AwatariaaaSW. Poka偶臋 Wam j膮. :)


20.06.23, godz. 12:20

Jestem obecnie w trakcie pisania drugiej cz臋艣ci tego posta, hah. Dzisiaj telefonem zrobi艂am zdj臋cia tych rysunk贸w. Ale zanim przejdziemy do tego, abym je pokaza艂a to najpierw porusz臋 temat Pinteresta.
Dobrze wszyscy wiemy, 偶e za pomoc膮 Pinteresta znajdziemy wiele inspiracji. Wi臋kszo艣膰 szuka profilowego, wi臋kszo艣膰 pomys艂贸w na r贸偶ne rzeczy. Ja za to szukam pomys艂贸w na rysunki! I co za tym idzie? Ci臋偶ko czasami si臋 zdecydowa膰, co chce si臋 narysowa膰 haha, tego jest du偶o! Ja postawi艂am na pomys艂, kt贸ry pisa艂am Wam wy偶ej. :)

Pos艂u偶y艂am si臋 tymi dwoma zdj臋ciami:



S膮 one oczywi艣cie z Pinteresta, wi臋c mo偶ecie sobie je znale藕膰 b膮d藕 wzi膮膰 z tego bloga. Od zawsze chcia艂am spr贸bowa膰 czego艣 nowego, a kiedy przechodzi艂am trudny okres w moim 偶yciu (tak, ten sprzed dw贸ch tygodni), postanowi艂am przela膰 to na papier. Czy wysz艂o, nie wiem. B臋dziecie mogli da膰 opini臋 tym razem w ankiecie na koniec posta! To co, Redusie? Gotowi abym pokaza艂a rezultat mojej pracy? Dobrze, wi臋c teraz nadszed艂 czas, aby wreszcie pokaza膰 Wam moje prace!

ta praca przypomnia艂a mi troch臋 awatark臋 w艂a艣cicielki Plejady (chodzi o poz臋) 


Zacznijmy od tej pierwszej. Wysz艂a mi ona nawet spoko, ale taki ju偶 mam styl rysowania a poza tym jestem samoukiem w rysowaniu. Nie by艂abym w sumie przeciwna, gdyby dodali takie ubrania na Awatari臋! Wracaj膮c do samej pracy, my艣l臋, 偶e wszystko ze sob膮 wsp贸艂gra. Jestem otwarta na krytyk臋. Mo偶ecie wyrazi膰 swoj膮 opini臋 w komentarzach!

Druga praca. Nie wysz艂a mi tak, jak chcia艂am, aczkolwiek wierzcie mi lub nie, naprawd臋 si臋 stara艂am nad ni膮. Moim zdaniem wysz艂o to troszeczk臋 krzywo... Usta awatarki r贸wnie偶 nie wysz艂y mi tak, jak oczekiwa艂am. Tutaj tak samo, jestem otwarta na krytyk臋 i rady. Teraz malutka zagadka, co tam robi膮 na dolnym prawym rogu te s艂odkie misie z Pinteresta? :3

Po艣wi臋ci艂am oko艂o tygodnia na same prace (cho膰 t膮 pierwsz膮 rysowa艂am w nocy i sko艅czy艂am dopiero nast臋pnego dnia na lekcji geografii), ta druga praca by艂a wielokrotnie poprawiana (cho膰 tego nie wida膰 go艂ym okiem). P贸藕niej ju偶 nic nie poprawia艂am w nich.

Swoje uwagi napiszcie w komentarzu! Mam nadziej臋, 偶e seria zostanie przez Was mile przyj臋ta. Dajcie mi r贸wnie偶 zna膰, czy chcieliby艣cie wi臋cej takich post贸w.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.