sobota, 17 czerwca 2023

馃悶Styl贸wki na ka偶d膮 imprez臋! Czyli fity w grze i pomys艂y Izi odno艣nie ubioru馃悶

Ale dawno si臋 nie widzieli艣my, co Redusie? Halo, halo, czy kto艣 jeszcze czyta tego bloga? Cieszycie si臋, 偶e ju偶 za tydzie艅 wakacje? Ja tak, ale nie ciesz臋 si臋 z tego, 偶e nie uda艂o mi si臋 zdoby膰 艣redniej 4.00, a by艂o tak blisko... :c Mo偶e w przysz艂ym roku mi si臋 uda haha. Dzisiejszy post b臋dzie o styl贸wkach na imprez臋 (wyj膮tkowo nie fitach!) chocia偶 zalicza si臋 to i tak do tego samego.

Na wst臋pie posta jeszcze powiem, 偶e wczoraj oko艂o godziny 14 dodali d艂ugo wyczekiwany event urodzinowy z okazji 12 urodzin Awatarii i potrwa jeszcze przez 2 tygodnie! Bardzo si臋 ciesz臋 z tego (chocia偶 event szczeg贸lnie mnie nie zachwyci艂) ale w ko艅cu du偶o os贸b gra! W ko艅cu kupi艂am d艂ugo wyczekiwany tatua偶 (jest naprawd臋 bardzo 艂adny i nie dziwne, 偶e dziewczyny go nosz膮). I to tyle je偶eli chodzi o nowo艣ci z Awatarii, a ja ju偶 nie przed艂u偶am i zaczynam, bo przygotowa艂am dla Was a偶 4 fity!

Ka偶da dziewczyna pewnie zna to uczucie, 偶e ma du偶o ciuch贸w na Awatarii, a nadal nie wie w co si臋 ubra膰 (spokojnie, dziewczyny, ja te偶 tak mam hah!) i ko艅czy si臋 to narzekaniem. Ale czekajcie, przecie偶 ostatnio na Awatari臋 dodali klubowe ciuszki (na kt贸rych si臋 po cz臋艣ci skupimy w dzisiejszym po艣cie :3) i widz臋, 偶e dziewczyny kombinuj膮 z fitami z tych ciuch贸w. Ja podam dzisiaj kilka moich propozycji (r贸wnie偶 z ciuchami z projektanta) i mo偶e kt贸ra艣 z nich skradnie Wasze serce.

Uczennica demonicznej klasy
Ten fit zawiera biel i czer艅. W wi臋kszo艣ci skorzysta艂am tu z ubra艅 z projektanta (wyj膮tek to rajtuzy i rogi z klubowego sklepu). Zapytacie, dlaczego taka nazwa fitu? Odpowied藕 jest prosta, poniewa偶 bluzka i sp贸dnica z kompletu Oxford przypomina mi ameryka艅skie mundurki w szko艂ach, a moja awatarka posiada rogi. Okulary z kompletu Retro mega pasuj膮.

Demonie dziecko
Zaczn臋 od nazwy fitu. Awatarka posiada rogi oraz pluszowego misia z projektanta, a dla niekt贸rych wygl膮da to dziecinnie. Najwi臋cej w tym ficie dominuje bia艂ego. Mamy tutaj nowo艣膰 - niedawno dodan膮 bluzk臋 z klubowego sklepu! Odk膮d zmieni艂am klub, pierwszym celem by艂o zakupienie jej. reszta rzeczy jest oczywi艣cie z projektanta (cz臋sto mieszam klubowe rzeczy z tymi z projektanta). Naprawd臋 pasuje do wszystkiego!

Panna 艣wiadkowa na 艣lubie
Moja awatarka trzyma bukiet z bia艂ych r贸偶, czy偶by uda艂o si臋 jej z艂apa膰 na weselu bukiet panny m艂odej? Hah, mo偶liwe! Tutaj ponownie wykorzysta艂am now膮 bluzk臋 z klubu w kolorze bia艂ym, za to zmieni艂am tu kolor naszyjnika, sp贸dnic臋 oraz buty. Okulary z Retro i rogi z klubu nadal nie daj膮 za wygran膮!

Demon z broni膮
Sta膰, bo strzelam! Haha, 偶artuj臋. Tutaj zmieni艂am kolory wszystkich rzeczy na czarny i co za tym idzie, to serio do siebie pasuje! Doda艂am tu pistolet, postanowi艂am 偶e okulary z Retro i rogi pozostan膮. :)

Co艣 ostatnio znowu pisanie nie chce ze mn膮 wsp贸艂pracowa膰, ale postaram si臋 co艣 z tym zrobi膰 (i tak ju偶 du偶o razy opu艣ci艂am si臋 na tym blogu). Macie ju偶 jakie艣 plany na wakacje? Mi ci臋偶ko powiedzie膰, czy jakie艣 mam... Na razie czeka mnie miesi膮c praktyki w lipcu.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.