艣roda, 21 czerwca 2023

馃拲Blokada kana艂u?! Czy grozi mi usuni臋cie konta na Google?馃拲

Cz臋艣膰 posta pisana z telefonu

Nie s膮dzi艂am, 偶e napisz臋 takiego posta na blogu o Awatarii, ale to si臋 po prostu 艣mieszne robi (na pewno dla tych, kt贸rzy prowadz膮 kana艂y na Youtubie b臋d膮 wiedzieli) XD.

Przygotowa艂am dla Was pewne screeny oraz opis ca艂ego wydarzenia. Zaczn臋 od tego, co si臋 sta艂o i w trakcie tego, co b臋d臋 pisa膰 b臋d臋 wstawia艂a screeny.

Ot贸偶 tak. Tak jak ka偶dy, prowadzi艂am kana艂 od ponad sze艣ciu lat, a dok艂adnie 27 stycznia 2017 roku (wcze艣niejszych od 2015 nie licz臋), w 2017 roku prowadzi艂am kana艂 o Awatarii. W 2021 roku mia艂am podobn膮 sytuacj臋 co teraz, 偶e moje pikselowe historyjki zawieraj膮 jak膮艣 nago艣膰 XD. Je偶eli sytuacja by si臋 niby powt贸rzy艂a, to usun膮 mi kana艂. No dobra, w roku 2022 postanowi艂am wr贸ci膰 na kana艂 i wstawia艂am przer贸偶ne piosenki z lat 90, 00's-09. Jedynie co zawiera艂y te filmy, to roszczenie na temat praw autorskich (wiemy doskonale, 偶e du偶o kana艂贸w przez to ucierpia艂o)... W tym roku zdoby艂am na starym kanale a偶 230 subskrybent贸w i oko艂o 70 tysi臋cy wy艣wietle艅!

to by艂y pocz膮tki kana艂u po powrocie, wi臋c widnieje tam 20 tysi臋cy wy艣wietle艅...

I co dalej? Wczoraj popo艂udnymi godzinami chcia艂am co艣 obejrze膰, my艣la艂am, 偶e nie mam Internetu itd. Screeny poni偶ej:



Wed艂ug mnie wszystko wskazywa艂o na to, 偶e to b艂膮d aplikacji, jednak okaza艂o si臋, 偶e nie. Sprawdzi艂am r贸wnie偶 wchodz膮c na kana艂 i r贸wnie偶 nie mog艂am wej艣膰. Sami zobaczcie:




Cz臋艣膰 posta pisana z komputera

To samo by艂o, gdy chcia艂am wej艣膰 na Youtube Studio:


Dzisiaj chcia艂am zobaczy膰 na e-maila tak z ciekawo艣ci, bo dawno nie zagl膮da艂am i jedna wiadomo艣膰 wzbudzi艂a moje podejrzenia dotycz膮ce kana艂u. M贸j kana艂 na Youtubie zosta艂 usuni臋ty! Przet艂umaczy艂am wiadomo艣膰 na j臋zyk polski i zobaczy艂am, 偶e pow贸d usuni臋cia to jakie艣 rzeczy o charakterze nie musz臋 chyba m贸wi膰 jakim, kt贸re nie mia艂y nawet miejsca na moim kanale. Aha, czyli przez jakie艣 zdj臋cia z kresk贸wek Anime mog臋 dosta膰 bana za taki pow贸d? XD No spoko.

Screeny z e-maila zamieszcz臋 tutaj:

to zamazane, to zbyt prywatne rzeczy i dlatego zamaza艂am :)

e-mail dotycz膮cy usuni臋cia kana艂u

Z艂o偶y艂am ju偶 odwo艂anie. Musz臋 teraz czeka膰 na to, co odpowie mi za艂oga Youtuba.

Nie wierz臋 w to XD. Ca艂e sze艣膰 lat mojej pracy w ten kana艂, subskrypcje zbierane latami posz艂y tak naprawd臋 do kosza XD. Serio jest mi mega przykro, bo mia艂am tam filmy niepubliczne z 2021 roku, a ich ju偶 nie mam w posiadaniu. I nie b臋d臋 robi艂a z tego powodu dramy, ale Youtube cz臋sto daje bany czy usuwa filmy totalnie bez powodu. Drug膮 opcj膮 mog艂o by膰 te偶 to, 偶e kto艣 mnie zg艂osi艂 masowo. Wol臋 najpierw poczeka膰 na odpowied藕 na moje odwo艂anie i wtedy si臋 dowiem, dlaczego ten ban zosta艂 mi nadany.

Czy grozi mi przez to usuni臋cie konta Google?

Odpowied藕 brzmi: NIE. Moje konto Google, Blogger czy innych us艂ugach Google jest bezpieczne. Zagro偶ony jest jedynie m贸j kana艂 na serwisie Youtube. By艂o podane w wiadomo艣ci o tym, 偶e od tej chwili nie mog臋 ju偶 stworzy膰 偶adnego kana艂u, przez to 偶e naruszenia s膮 zbyt, jak to ujm臋 ,,powa偶ne''.

Fragment tego co dosta艂am, przet艂umaczony na j臋zyk polski: Sprawdzili艣my Twoje tre艣ci i znale藕li艣my powa偶ne lub powtarzaj膮ce si臋 naruszenia naszych Wytycznych dla spo艂eczno艣ci. Z tego powodu usun臋li艣my Tw贸j kana艂 z YouTube.

Wiemy, 偶e to prawdopodobnie bardzo niepokoj膮ce wie艣ci, ale naszym zadaniem jest upewnienie si臋, 偶e YouTube jest bezpiecznym miejscem dla wszystkich. Je艣li uwa偶amy, 偶e kana艂 powa偶nie narusza nasze zasady, usuwamy go, aby chroni膰 innych u偶ytkownik贸w platformy. Je艣li jednak uwa偶asz, 偶e pope艂nili艣my b艂膮d, mo偶esz odwo艂a膰 si臋 od tej decyzji. Wi臋cej informacji na temat zasad, o kt贸rych mowa, oraz sposobu sk艂adania odwo艂ania znajdziesz poni偶ej.

Co m贸wi nasza polityka

Wygl膮da na to, 偶e to konto zawiera tre艣ci, kt贸re dotycz膮 wykorzystywania seksualnego dziecka. Jest to powa偶ne naruszenie zasad Google i mo偶e by膰 niezgodne z prawem. (XD?! TO NAWET MIEJSCA NIE MIA艁O NA KANALE!)

Jak to wp艂ywa na Tw贸j kana艂

Trwale usun臋li艣my Tw贸j kana艂 z YouTube. Od teraz nie b臋dziesz mie膰 dost臋pu do 偶adnych innych kana艂贸w YouTube, ich posiadania ani tworzenia.

Youtube pewnie te偶 wliczy艂o moje ostrze偶enia za filmy z jaki艣 pikselek w 2021 roku (napisali to na pocz膮tku). To te偶 mo偶liwe. Tutaj w tym filmie z 2021 roku wypowiedzia艂am si臋 na temat tego, gdy po raz pierwszy dosta艂am takie ostrze偶enie:

Jeszcze raz to napisz臋: NIE WIERZ臉 W TO XD! Tak jak pisa艂am wy偶ej, odwo艂anie zosta艂o przeze mnie napisane. Youtube jest mi jednak potrzebne do np. dawania playlisty blogowej czy innych takich...

Gdyby co艣 si臋 zmieni艂o, zaktualizuj臋 posta.

EDIT POST!

Dosta艂am odpowied藕 po jednym dniu. A to, co otrzyma艂am:


NIE WIERZ臉 W TO XD. Nie przywr贸c膮 mi, a jedynie jak b臋d臋 mog艂a si臋 pos艂u偶y膰 Youtubem, to z komputera z niezalogowanego konta lub z telefonu w trybie Incognito. Super, dzi臋kuj臋 Youtube za oskar偶anie za takie co艣 co nawet miejsca nie mia艂o XD. A wy moje kochane Redusiontka, uwa偶ajcie na swoje kana艂y, 偶eby nie przytrafi艂o Wam si臋 co艣 takiego, jak mi...

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.