wtorek, 13 czerwca 2023

馃挒Porz膮dne wyja艣nienia...馃挒

Dlaczego mnie tu znowu nie by艂o? Zostawi艂am bloga? Co si臋 ze mn膮 sta艂o? Moja sytuacja si臋 poprawi艂a? Chcia艂abym w tym po艣cie wyja艣ni膰 i porozmawia膰, dlaczego to tak wszystko si臋 potoczy艂o.

Moja nieobecno艣膰 by艂a spowodowana brakiem weny, a pisanie zn贸w nie chcia艂o ze mn膮 wsp贸艂gra膰... (przecie偶 ka偶dy ma czasami z艂y dzie艅, prawda?) R贸wnie偶 by艂o to spowodowane sytuacj膮, kt贸ra mi si臋 przydarzy艂a. Nie s膮dzi艂am, 偶e po艂ow臋 rzeczy kt贸re planowa艂am, tak si臋 sko艅cz膮. Sytuacja by艂a coraz to gorsza, a pisanie post贸w nie dawa艂o mi wi臋kszej frajdy i ba艂am si臋, 偶e na blogu paln臋 jak膮艣 g艂upot臋. Odpu艣ci艂am.

Pami臋tacie posta o tym, dlaczego ludzie patrz膮 tylko na wygl膮d? Tam wyja艣ni艂am po kr贸tce o sytuacji (czy to kogo艣 interesuje, nie wiem) ale totalnie posypa艂 mi si臋 kontakt z do艣膰 blisk膮 mi osob膮 (od 2 dni nie mamy ju偶 kontaktu, a relacja zosta艂a zako艅czona)...

Nie zabola艂o mnie to a偶 tak (a mo偶e i jednak zabola艂o?)... Niestety, nie mamy na to wp艂ywu. Przecie偶 wszystko musi mie膰 sw贸j koniec. Tutaj te偶 postanowi艂am odpu艣ci膰. Przez t膮 sytuacj臋, usun臋艂am t膮 osob臋 ze znajomych (skoro to koniec, no to koniec) i odesz艂am z dotychczasowego klubu. Do艂膮czy艂am do klubu RemembeR Me [rem] poprzez zaproszenie i kompletnie zmieni艂am metamorfoz臋, zacz臋艂am wbija膰 poziom, jako艣 mi lepiej... Przesta艂am tak偶e o tym wszystkim my艣le膰. Uwa偶am, 偶e to wysz艂o mi na dobre. (a mo偶e i lepiej, 偶e to si臋 tak potoczy艂o?)

Jako, 偶e ten blog nie zosta艂 stworzony do wy偶alania si臋 z problem贸w, tutaj wyj膮tkowo popracowa艂am nad zgraniem posta. Cztery lata temu niestety nie wychodzi艂o mi to, ale teraz ma艂o kto o tym pami臋ta i oby tak pozosta艂o.

Co z blogiem, w takim razie? Nie wiem. B臋d臋 prowadzi艂a go dalej, jedynie on pozwala艂 mi zapomnie膰 o problemach. Mam du偶o plan贸w co do bloga, w lipcu raczej zmieni臋 wygl膮d bloga (ten nie za dobrze mi si臋 kojarzy...), ale obecny niech zostanie do ko艅ca czerwca. Je偶eli znajd臋 czas, porobi臋 posty na robocze. Obecnie mam plan na now膮 seri臋 (odno艣nie mojego hobby)!

Jeszcze raz przepraszam.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hej! Cieszymy si臋, 偶e czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obra偶aj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu temat贸w religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj si臋 w komentarzach.
- Masz prawo wyrazi膰 swoje zdanie i opini臋, oczywi艣cie bez krytyki i chamstwa.

Ka偶dy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usuni臋ty.